Gå til innhold

Norges Værste Motormagasin

Ranger emnet

Mondeo

Anbefalte innlegg

Savner noe i bladhyllene! Right On er/var etter min mening det beste norske bilmagasinet! Litt annet enn alle de "seriøse" testene av nye biler, og med et veldig underholdene språk! I de siste årene inneholdt det også litt annet enn gammelt amerikanks vinkeljern.;)

Spesiellt punktlig i utgivelsene har det aldri vært, men nå virker det som det har blitt helt stille. Det må være over et år siden sist det kom ut! Så er det noen som vet hva som skjer med "Krabba", og Right On? Er det Narvesen som har kuttaut, eller er det andre ting?

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner bilblad med skikkelige tekniske spesifikasjoner, og ikkje sånn jalla som Autofil og Drive. Det er ikkje nok at en bil har 140 hk og 185 Nm ved 4000 rpm. Gi oss kurver, stempelhastighet osv.

Samt bremsetester med varme/kalde bremser fra 100, og drit heller i neonlys og barneseter.

Slike bilblader vil me ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilsport er dritdårlig, har slutta å lese det, jeg vil ikke hvite hva TurboVolvoen til Kalle gjør 0-100 på.

Amcar er et genialt bilblad syns jeg, morsomme og interessante artikler og variert innenfor US biler. Et blad lignende Amcar med alle mulige biler ville blitt bra.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Right On kommer når det er ferdig, ikke før...

De siste åra har det vel blitt ett eller to nummer i året.

Han sier alltid at bladet snart er ferdig, så det må nok taes med en klype salt ;)

Ronnie lager nå også reportasjer for Autobørsen, som tar litt tid og nok går ut over produksjonen av Right On.

Huset hans er nå stort sett ferdig, og forøvrig temmelig heftig!

(Nei ikke storslagent og dyrt, men tøft!)

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Modmach1

Trodde Bilsport bare drev med Volvo jeg... :D

Grunnen til at Bilsport har mye Volvo er på grunn at Volvo er å blir en populær bil i sverige....har mange "Ford buddies" som klager på mye Volvo i Bilsport,men hvis du ser i engelske å tyske bilblader så ser du nesten bare engelske å tyske biler.....! Vi Volvo folket har ikke et eget merkeblad sånn som Ford å VW folket så jeg synes det er greit!!:)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider