Mondeo Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Savner noe i bladhyllene! Right On er/var etter min mening det beste norske bilmagasinet! Litt annet enn alle de "seriøse" testene av nye biler, og med et veldig underholdene språk! I de siste årene inneholdt det også litt annet enn gammelt amerikanks vinkeljern.;) Spesiellt punktlig i utgivelsene har det aldri vært, men nå virker det som det har blitt helt stille. Det må være over et år siden sist det kom ut! Så er det noen som vet hva som skjer med "Krabba", og Right On? Er det Narvesen som har kuttaut, eller er det andre ting? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Savner bilblad med skikkelige tekniske spesifikasjoner, og ikkje sånn jalla som Autofil og Drive. Det er ikkje nok at en bil har 140 hk og 185 Nm ved 4000 rpm. Gi oss kurver, stempelhastighet osv. Samt bremsetester med varme/kalde bremser fra 100, og drit heller i neonlys og barneseter. Slike bilblader vil me ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Både Auto Motor og/&/und Sport synes jeg er gode blader, flere som burde gjøre som de. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Ronny driver så vidt jeg vet å bygger hus(kanskje han er ferdig nå,det vet jeg ikke)så hender det vel fra tid til annen at han MÅ ta en (sydenferie) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 En kompis kommer i neste nummer og Ronnie håpte på å få det ut før jul, så det er nok rett rundt hjørnet tenker jeg. Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 kva med blader med tester for oss som ikkje har X antall hundre tusen å bruke på bil. Guider for korleis å fikse litt sjøl osv. Ikkje slik som autofil som er for pappagutter (no offence) eller Motor som er for barnefamilier. Sjølv om autofil er ganske tøft å lese, så er der ikkje nok av "nyttig" stoff. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Det er amerikanske blad litt flinkere på faktisk. Liker ikke Autofil :rolleyes: Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Bilsport a? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Trodde Bilsport bare drev med Volvo jeg... :D Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 de bladene som gir meg det jeg vil ha er amcar, bilsport, wheels og power magzin.. samt at max power er litt flinke til å ta med sånna " sånn gjør du det " spalter!! men savner et reint blad som handler om bygging og modfisering jah.. det hadde vært noe det!! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Bilsport er dritdårlig, har slutta å lese det, jeg vil ikke hvite hva TurboVolvoen til Kalle gjør 0-100 på. Amcar er et genialt bilblad syns jeg, morsomme og interessante artikler og variert innenfor US biler. Et blad lignende Amcar med alle mulige biler ville blitt bra. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Right On kommer når det er ferdig, ikke før... De siste åra har det vel blitt ett eller to nummer i året. Han sier alltid at bladet snart er ferdig, så det må nok taes med en klype salt ;) Ronnie lager nå også reportasjer for Autobørsen, som tar litt tid og nok går ut over produksjonen av Right On. Huset hans er nå stort sett ferdig, og forøvrig temmelig heftig! (Nei ikke storslagent og dyrt, men tøft!) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by Modmach1 Trodde Bilsport bare drev med Volvo jeg... :D Grunnen til at Bilsport har mye Volvo er på grunn at Volvo er å blir en populær bil i sverige....har mange "Ford buddies" som klager på mye Volvo i Bilsport,men hvis du ser i engelske å tyske bilblader så ser du nesten bare engelske å tyske biler.....! Vi Volvo folket har ikke et eget merkeblad sånn som Ford å VW folket så jeg synes det er greit!!:) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ougkim Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 hva med et blad som handler mere om norsk ungdoms bil intereses ikke bare hva mamma og pappa biler bør kjøpe nestegang og en og annen bil til10 mill. norsk verson av bilsport liksom med norske projekter. kunne hvert kult synes jeg Siter Bmw 320 E30 (supervinterbilen) RX7 fd heyyou Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Den stemmer jeg på!! Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg