Borahora Skrevet Februar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 Hei, har Omega B sedan som jeg vil ha solfilm på. Var innom Hurtigruta, men der rista de bare på hodet og sa det ville bli 8-9k på grunn av de prikkene som i kantene på glasset. Noen andre erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OdinA Skrevet Februar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 ka med å gå på biltema og kjøpe der og montere sjøl. for alle dei pengene man sparer så kan man feile ein del. ein kamerat av meg betalt ca 800 per rute bare som ein peikepinne, det blei gjort hos proff men husker ikkje kor. Siter Opel Omega 2,5TD (sedan) 1994 volkswagen Polo 1,7sdi (stv) 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2010 jeg sota ene stv mi hos riis bilglass. Betalte ca 6500kr for sideruter og bakrute. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borahora Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2010 Får vel sjekke litt flere steder da :P gjøre det selv er ikke et alternativ ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune83 Skrevet Mars 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 Jeg har en kammerat som driver og proff sote ruter,han skulle prøve og sote på omega b`n min med slik billig film som man kjøpe på høistad/biltema o.l, han sa det er kul i helvete og få det til bra med slik jalla film. for rutene er så kuva både opp og ned og til sidene sa han, så jeg måtte ha slik dyr film som han har for at de3t skal bli fint.. så han får brendt den på;) han skal ha 2000kr for og sote hele dritten;) d må være knall pris;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg