NewBeetle Skrevet Februar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2010 Hei. Har kjøpt en 95 modell Grand Voyager, og på den er det som vanlig automatisk låsning av dørene når man starter å kjøre. Er det noen som vet om det går å programere om sånn at den ikke låser automatisk? Har en 97 modell også, og der vet jeg det går, for der gjorde jeg det selv. Men 95 modellen er jo en annen bil da. På forhånd takk for eventuelle svar. MF Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossy Skrevet August 8, 2012 Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 jeg har en 95 modell voyager som også hadde automatisk låsing. Men jeg fikk dette bort ved å programere om det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet August 9, 2012 Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 Tok denne fra nettet for en tid tilbake, den har fungert for noen, så kanskje den funker hos deg? to turn off automatic rolling door lock 1) close all of the doors 2) place the key in the ignition and cycle the key from the off postion to the on position for a total of four times ending in the on postion, do not start the engine 3) press the driver's side power door lock switch to lock the doors within 30 seconds 4) You will hear a single chime when the programming is completed and the automatic door lock feature will be deactivated. 5) to enable feature again, fallow the same steps Har ikke prøvd den selv, vet det også skal være mulig å deaktivere med en OBD-scanner, men vet ikke prosedyren for det. Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossy Skrevet August 9, 2012 Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 jeg har prøvd den metoden du skriver her og det funket for meg, så nå går ikke mine dører i lås :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg