Proxi Skrevet Februar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2010 Jeg kjøpte i fjor en Fogelsta cargohenger (lik de som blant annet Statoil og Shell bruker å låne ut). Denne har gått i utleie og er litt småslitt, men jeg tenkte jeg skulle ordne den litt opp. Skal kjøpe inn noen 16" felger, også fikse alt av bremser mm., men den er ikke så fin utpå. Det har stått reklame på siden av den, samt at fargen er litt blass. Det er lakkerte plater på siden, og glassfiber i front og på taket. Glassfiberen klarte jeg å rubbe fin. Tenkte jeg skulle ha den svart på siden og at glassfiberen fikk beholdes hvit. Så hva kan jeg lakkere med for et greit resultat? Jeg har ikke lakksprøyte. Det som jeg før har lakkert av karosserideler mm. har jeg kjøpt skikkelig lakk på boks med bra dyse, men det blir dyrt for nesten en hel henger. Lakkerte et gammelt kjøleskap en gang, med bengalakk og svamprull. Ble et greit resultat av det, men spørs om det blir like bra på en henger? Grunnen til at det hadde vært greit å rullet det på, er at jeg har varmeverksted, men blir jo ikke utseende etter å ha startet en lakksprøyte der inne, samt det blir både dyrt og evighetsprosjekt med lakkboks. Tips? Her er bilde av tilsvarende henger: Det er platene på siden jeg vil få lakkert i svart. Takk på forhånd for svar :) Siter MY97 JDM Impreza STi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2010 Du har ikke vurdert folie da? Tror det er et bedre alternativ på en slik tilhenger... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proxi Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2010 Du har ikke vurdert folie da? Tror det er et bedre alternativ på en slik tilhenger... Var og hørte med et lokalt firma for et tid tilbake siden, og ble overrasket over hvor høy prisen var. Husker ikke i farta, men det var dyrt. Vet ikke om noen selger på rull til en grei penge? Siter MY97 JDM Impreza STi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg