Loppa Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Har satt sammen det lille jeg fikk filmet i kveld. Det ble mest Supra, (den berømte Svenske som nå har fått en stolt Norsk eier:D) litt folk og bittelitt burning. Så kan de som ikke var der få et lite glimt av folket, bilene og moroa ;) Fytte H...... som den Supraen går.... Høydepunkter er f.eks når turbo2 forklarer de tekniske detaljene i Supraen, Mr.Happy som burner i sin frekke 626, en 200SX med litt donuts (eirikoo?) osv..... Det var litt mørkt og blending av lys ble et problem slik at det dessverre ikke ble så god kvalitet på deler av filmen, mye ble klippet vekk, men jeg håper noen kan ha glede av det lille som kommer frem. Takk for et knall-treff alle sammen :D Strømmen Streetmeet06.09.02. 384kbs.WMV 23 mb Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 ikke værst! syntes det var mye fokus på en spess bil, men det var kanskje ikke så rart? den supran skal jeg ta med mors corsa! Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Kul film loppa! thumpsup Konge at du slenger sånt utpå så vi andre oxo får kikka litt. Ser kult ut på de treffa, synd jeg bor 450 km unna... Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Feit film. Jeg har lyst på Supra jeg :) men, får bli noe annet med pyysj :P Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Knall film Loppa! Du er faen meg rask ! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Originally posted by Loppa en 200SX med litt donuts (eirikoo?) osv..... Var nok en annen her på forumet.. Er litt for redd for lappen til å gjøre sånt i tettbebygd strøk.. :D Og så har jeg en lavere 200 med 18"! Så det så. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 jævlig bra loppa! du må komme oftere på dissa treffa....nais med nattlinse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Kul film ja Loppa, jeg satt å venta på deg en time i natt, på at du skulle legge den ut da, ble mye barnslige meldinger på mirc da :D :D :D Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 RIIIMELIG snasen lyd på Supran, nam...blir bra å se\høre den neste lørdag, hvis han kommer, som det er blitt sagt. Snasen snasen snaseeeen Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gauty Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Fy fader! Den supra'n der skulle jeg gitt alt jeg hadde for! Fytti for en råå nais lyd.. mmmmmm... Supra er godt :D :D :D Blir helt suuuuugen på en biltur nå... (menneh... bare "drittungen" jeg...) Får klare meg med scootern min da ;) ;) ;) ;) ;) ;) Yeess... I NEED SPEED... Menneh.. Loppa.. Jævla nais film, ta flere slike hvis mulig da :D :D :D :D Jeg få klare meg med denne "jæver'n" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Takk-takk alle sammen. Film fra treff er viktig;) Ingenting er bedre for og ta vare på minnene :D Må lære meg dette divx-greiene etterhvert, så vi kan få litt fetere kvalitet på filmene ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Originally posted by Loppa Mr.Happy som burner i sin frekke 626 HMmm.... ingen som komenterer burninga mi?? Det var jo den som gjorde hele kvelden bra!! heheheh :D lol lol lol lol lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Jävligt ball 626! Jag blev förvånad!! Schysst ljud också! Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Originally posted by MrHappy HMmm.... ingen som komenterer burninga mi?? Det var jo den som gjorde hele kvelden bra!! heheheh :D lol lol lol lol lol lol lol Jeg sto på andre siden av bilen å så på den kom det røyk å greier :D :D :D :D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Originally posted by RS2 Jeg sto på andre siden av bilen å så på den kom det røyk å greier :D :D :D :D WOOHOOOO!!!!! Mrhappy`s kaksiga sekstvåsek bygge i nesta bilsport!! lol lol lol lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg