Gå til innhold

Film: Streetmeet@Strømmen 06.09.02

Ranger emnet


Loppa

Anbefalte innlegg

Har satt sammen det lille jeg fikk filmet i kveld. Det ble mest Supra, (den berømte Svenske som nå har fått en stolt Norsk eier:D) litt folk og bittelitt burning. Så kan de som ikke var der få et lite glimt av folket, bilene og moroa ;) Fytte H...... som den Supraen går....

 

Høydepunkter er f.eks når turbo2 forklarer de tekniske detaljene i Supraen, Mr.Happy som burner i sin frekke 626, en 200SX med litt donuts (eirikoo?) osv.....

 

Det var litt mørkt og blending av lys ble et problem slik at det dessverre ikke ble så god kvalitet på deler av filmen, mye ble klippet vekk, men jeg håper noen kan ha glede av det lille som kommer frem.

 

Takk for et knall-treff alle sammen :D

 

Strømmen Streetmeet06.09.02. 384kbs.WMV 23 mb

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fy fader! Den supra'n der skulle jeg gitt alt jeg hadde for! Fytti for en råå nais lyd.. mmmmmm... Supra er godt :D :D :D

 

Blir helt suuuuugen på en biltur nå... (menneh... bare "drittungen" jeg...) Får klare meg med scootern min da ;) ;) ;) ;) ;) ;)

 

Yeess... I NEED SPEED...

 

Menneh.. Loppa.. Jævla nais film, ta flere slike hvis mulig da :D :D :D :D

 

Jeg få klare meg med denne "jæver'n"

post-561-13804850319694_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk-takk alle sammen.

 

Film fra treff er viktig;) Ingenting er bedre for og ta vare på minnene :D

 

Må lære meg dette divx-greiene etterhvert, så vi kan få litt fetere kvalitet på filmene ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår