Håkon A Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH MAXAD ENDA TIL SLUUUT....MISSA INTE MR HAPPYS FLATFOOT NIA PÅ MANTORP! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Originally posted by eirikoo Var nok en annen her på forumet.. Er litt for redd for lappen til å gjøre sånt i tettbebygd strøk.. :D Og så har jeg en lavere 200 med 18"! Så det så. jajaja, whatever... jeg klarer værtfall å showe litt, kan du stå der å svette fast førerkortet ditt i baklomma mens du ser på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 8, 2002 Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 Originally posted by Essex jajaja, whatever... jeg klarer værtfall å showe litt, kan du stå der å svette fast førerkortet ditt i baklomma mens du ser på:) Jeg syntes det var gryymt jeg... :) Ble bra liv... Synd de to hvite kassebilene sto i veien for synsvinkelen...:( Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet September 8, 2002 Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 Originally posted by Essex jajaja, whatever... jeg klarer værtfall å showe litt, kan du stå der å svette fast førerkortet ditt i baklomma mens du ser på:) Sånt liker vi, håper du kommer innom flere ganger :D Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 8, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 Originally posted by Essex jajaja, whatever... jeg klarer værtfall å showe litt, kan du stå der å svette fast førerkortet ditt i baklomma mens du ser på:) Flink gutt :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 8, 2002 Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 takker:) hadde tenkt å fortsette litt til, men jeg gadd ikke, folk hadde jo festa seg med superlim på den toyota'en som sto der!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 8, 2002 Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 Du ville spare på vinterdekkene dine, du.. :D :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 8, 2002 Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 Originally posted by LupoB0Y Du ville spare på vinterdekkene dine, du.. :D :D hehe, du fikk inntrykk av det?? nei, som jeg sa til deg (trur det var deg), så er nok de dekka så dårlige at jeg må nok kjøpe nye uansett!!! så da er det lixom ikke så farlig å burne når du har 205/55 å gå på, tar sin tid før de er borte:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 8, 2002 Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 hehe.. bare kødder litt da.. ;) Uansett. Jævlig bra at du lager litt show.. :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 8, 2002 Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 men jeg syns jeg burde gjort litt mer... når jeg ser på filmen blir det lixom litt kort, og plassen burde blitt mer røyklagt før jeg ga meg.... men det kommer nok til å skje igjen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 8, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 Originally posted by Essex men jeg syns jeg burde gjort litt mer... når jeg ser på filmen blir det lixom litt kort, og plassen burde blitt mer røyklagt før jeg ga meg.... men det kommer nok til å skje igjen;) hehe, si fra på forhånd da.... så jeg/vi rekker og filme alt :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 9, 2002 Rapporter Share Skrevet September 9, 2002 den er grei;););) hvis jeg ikke rekker å slite ut dekka i år, kan jeg jo ta med/ta på di dekka jeg har på nå til det store treffet til våren... bare håper det ikke blir på strømmen, men på en større plass som ikke ligger så sentralt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 9, 2002 Rapporter Share Skrevet September 9, 2002 Originally posted by Essex jajaja, whatever... jeg klarer værtfall å showe litt, kan du stå der å svette fast førerkortet ditt i baklomma mens du ser på:) Jepp, du er sååååååå kul! :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet September 9, 2002 Rapporter Share Skrevet September 9, 2002 Ååååååååååååå, jeg har ikke lyst til å flytte sørover jeg sikkert?Hvis noen vet av en relativt bra betalt jobb til meg i området rundt strømmen, bare si ifra! Bilforsikringen går vel opp en hel masse da men.... Det er helt sikkert verdt det! :D Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet September 9, 2002 Rapporter Share Skrevet September 9, 2002 Originally posted by eirikoo Jepp, du er sååååååå kul! :D det sa jeg ikke, bare kicka litt på at du sa at min var stygg og din var kul, that's all... har hatt bilen i tre uker, så jeg syns det er litt tidlig å disse meg for felger etc... okay? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg