Lacost Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 (endret) Hei! Søker etter Angeleyes lyktepar til Golf 4. Har sett på mange lykter på Ebay, men vet ikke hva jeg skal se etter - er veldig nybegynner. Det er en jungel med "projector", xenon, HID, LED osv... Ønsker angeleyes-"systemet" som normale kjørelys, og kraftig blått-hvitt-aktig fjernlys. Det lyktesystemet jeg har nå er helt standard, hvor alle lysene er integrert i en lykt. Har funnet denne som mest int. hittil, kommentarer ønskes! Ebay-lenke Er dette samme? Endret Februar 28, 2010 av Lacost Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgutt Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Dette er samme lampe ja. Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny Skrevet Mars 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 Det du gjør er og kjøpe angel eyes lykter til golfen din. (Dette finner du flere steder) Etter hva jeg vet så heter de vel bare angel eyes lykter også. Så må du jo kjøpe xenon kit til både nær og fjernlys :) Da får du det slik du vil :) Siter Golf 4 1,9 tdi 2001 - 4motion http://www.bilforumet.no/golf-4/241296-golf-4-edition.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg