johand6 Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 Hei og hopp, vurderer å kjøpe meg en Audi A4 B5 men av en eller annen grunn har de fleste av disse bilene Treverk interiør noe jeg synes ser forferdelig ut, gubbete. Er det vanskelig å bytte til noen andre? Ser at de selger blant annet på bsbildeler.no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsru`n Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 Hei og hopp, vurderer å kjøpe meg en Audi A4 B5 men av en eller annen grunn har de fleste av disse bilene Treverk interiør noe jeg synes ser forferdelig ut, gubbete. Er det vanskelig å bytte til noen andre? Ser at de selger blant annet på bsbildeler.no. litt arbeid og knot er det men er fult mulig å gjøre det:)jeg hadde av mine og lakkerte de!!dørene er simple å få av men de i dashen må en jobbe litt mer med å få av men er ganske greit det og til du kommer til feste midt over cd spilleren på lang-lista. jeg kom ikke til så fikk lurt en skrutrekker innve etterhvert og brøyt forsiktig til låseskiven på baksiden bare spratt av!!hehe mange som selger klistremerker som skl på disse å!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fritt Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 hei jeg har prøvd og få av de listene noen ganger nå jeg er litt redd for og knekke dem, er det noen spessiel måte og få de ut på eller skal man bare "dra de ut" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsru`n Skrevet Mars 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 de sitter med klips på baksiden av de så må demontere litt for å komme til på klipsene! dørene er greie for der tar du bare av dørtrekk så finner du klipsene på baksiden av dørtrekket:)ta av klipsene så er listen løs!:thumb på dashen så må du skru ut hanskerommet å det som sitter under rattet for å komme til på klipsene:) ligger noen tråder her om hvordan man tar ut de listene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 Som sagt tidligere er den midt over midtkonsollen en jævla kødd... Må demontres en del... Resten er ganske plankekjøring :) lakkerte mine sorte i fjor! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundstyle88 Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 de sitter med klips på baksiden av de så må demontere litt for å komme til på klipsene! dørene er greie for der tar du bare av dørtrekk så finner du klipsene på baksiden av dørtrekket:)ta av klipsene så er listen løs!:thumb på dashen så må du skru ut hanskerommet å det som sitter under rattet for å komme til på klipsene:) ligger noen tråder her om hvordan man tar ut de listene:) Hvor ligger trådene for å ta ut de listene? :D Siter http:/www.valsemesteren.no - Valsing av hjulbuer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg