pisani Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 Heisann, lillesøsteren min kom til meg og det var en fugl i eksospotten en dag her. Jaha tenkte jeg? Hva har hun gjort nå da... Gikk ut og sjekket og fant dette: (Trykk for større bilde) Det hang halveis ut av potten før jeg dro det ut. Her ser man at det henger mer igjen inni der, og det kommer ut litt etter litt etterhvert som jeg kjører. (Trykk for større bilde) Da lurer jeg på om dette er noe saker som egentlig skal være inni potten som har løstnet eller om det er noen som har hatt det gøy, noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 Opel bruker hår(rester fra WW2) til støydemping av eksosanlegg :-D Er nok noen som har hatt det litt moro... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 dette har skjedd med gamlevolvon min og:P trodde og det var noen som kødda! venninna mi hadde samma problemet på poloen sin i forrige uke:P husker ikke om det var fra lyddemperen ellr katalysatoren jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pisani Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 Tralala, etter litt søking fant jeg dette: http://www.bilinform.no/index.php?option=com_content&task=view&id=1514&Itemid=105 Du har en tett bakpotte som da selvfølgelig må skiftes ut! Med så mye motstand i eksosen så vil det nok komme feilkoder for motorstyringen. Du vil få en dau motor og det vil nok også bli mye sot i motor og et større bensinforbruk på grunn av den store motstanden i eksosen! Beskrivelsen passer ganske bra med hvordan jeg føler bilen som nå, selvom det kanskje ikke var en rakett fra før av ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DelPiero Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 "Hårene" er vel inmaten i katalysatoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 "Hårene" er vel inmaten i katalysatoren. Er dempevatt fra eksospotta. Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 Opel bruker hår(rester fra WW2) til støydemping av eksosanlegg :-D Er nok noen som har hatt det litt moro... hahah auswhich edition! nei huff nå var jeg slem Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dragster Skrevet Mars 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 inmaten i katalysatoren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Mars 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 inmaten i katalysatoren Er fortsatt hår fra eksospotta som jeg skrev lengre oppe her, katalystatoren er kjeramikk aktig og blir til knuste biter når den blir ødelagt, i tillegg så koster den skjorta iforhold til ny eksospotte som trengs på denne bilen om eieren ikke er glad i broom broom lyd når mesteparten av dempevatten har dratt sin vei. Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellcorp Skrevet Mars 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 hår fra eksospotta vil nå jeg tro. har hatt noe lignede på gamle mondeoen min. men der var det ikke hår, var mer som rockwool. Men så lenge det ikke bråker noe mer er det ikke noe å være "redd" for enda :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg