paulsberg Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 Hei:) Vet det sikkert er en hel haug med tråder som omhandler dette her, men ingen av disse spør om eksakt det samme som jeg trenger svar på. Har en Golf 4 fra 1998. Jeg skal ha inn ett "litt" over middels stort stereoanlegg i bilen min så den blir en aning tung der bak:) Så jeg lurer da på om hva dere som har peiling på senking og slikt tror om dette? Vil ha normal høyde på bilen(altså slik at den kan brukes på vanlig Norsk vei) men alikevel litt lavere enn det den er. Så spørsmålet blir om hvordan senking burde jeg ha? mm fremme og bak? litt høyere senking bak pga stereo? Hvilket merke? priser? OG felg tips? størrelse og dim?:)Bilen er lysegrønn:) Bare si ifra om det mangler noe info her som er viktig:) Tusen takk for svar! Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsberg Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Ingen? Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Hvor mye vil du senke? Det er mange som monterer senkefjører foran og orginal bak, men det er som oftest bare dumt, da orginalfjærene er en del mjukere enn senkefjørene. Finner du 40-60 eller noe i den dur burde det hjelpe, noen skikkelige gassdempere hjelper ofte å løfte litt også. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikH Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 kjøp coilovers, så kan du justere de opp igjen når vinteren kommer. fk streetlines og raceland vet jeg får god kritikk til å være så billige. selv har jeg et sett rsd fra tmtuning, som jeg antar er samme modell, men med annet navn. de ligger i eska fremdeles, men må få montert de når snøen smelter:angry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsberg Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Tusen takk for svar:) Har egentlig ikke så veldig lyst på coilovers, men hadde kanskje tenkt noe sånn som 30mm eller 40mm foran og 20mm bak? hva tror dere om det? Sett litt på KW og Weitec. Noen andre som er greie? Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg