Gå til innhold

Noen spørsmål ang dieslpumpe justering..

Ranger emnet

Glenn-Roger

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg er ny her på forumet.. Må si det er mange tøffe prosjekter og Hiace'r her ;) Kjører sjøl en Blå 2005 Hiace 4WD..

Noe div arbeid har jeg gjort på den til nå.. Bla;

¤ Lydisolert kupe

¤ Div steroanlegg 10sub under dobbeltsete,6,5"frontsett i dørene,diskant i A-stolpen, 2stk Amps på deleveggen

¤ Vindavisere,panserbeskytter

¤ Xenon lys i hovedlyktene

¤ 3stk Bosch Blue Rally ombygd te Xenon i fronten

¤ Sota ruter helt fram te A-stolpen

Og mer skal det bli!!

Har lest diverse tråder her nå. Vil gjerne ha litt mere futt i Hiacen jg også.. Har trua på intercooler, men det får bli nærmere sommer'n. Samme med eksos..

Toyota Chip skal det sitte i bilen, ifølge forrige eier'n da...

Flere skriver at det går ann å skru opp diesel pumpa.

Men er ikke sikker på hvordan og hvor?

Så hvis noen kan hjelpe meg med det? GJERNE med bilder..

Skal prøve å få lagt ut noen bilder av bilen etterhvert..

Mvh Glenn-Roger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Velkommen hit btw=)!

Morro å se at det er flere der ute som gidder å gjøre noe ekstra med trekkhestene sine=D Legg ut bilder av bilen, samt alt du har gjort så langt.. Bildeeeeer! Selv kan jeg ikke kan svare så godt på spm ang pumpa, men jeg har D4D motoren og da ble jeg fraråda å tukle med den. Men spørs om du har 2.4litern? helt sikkert noen som hjelper deg med dette..

Som sagt, hold oss oppdatert med bilder! =)

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider