Gå til innhold

Kjøp av bil

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

fra siden

intreriør

motor front+side

der er noen nye bilder jeg fikk av bilen. Han sa også at han nylig hat byttet hele tenningsnettet.

Jeg får bilen for 45000kr, og siden jeg har 0.5% rente på sparekontoen så tror jeg at jeg slår til. noen som har noen tips, som gjør at jeg kanskje kan få den billigere? ;P

Corvette 4 ever

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du får prute litt på oljeforbruket. hvis du ser på interiørbildet så ligger oljeflaska klar bak førersetet :D

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bilen i grunn ser grei ut jeg ! Ser ut som den er uskrudd og at alle detaljer er der, noe som er positivt.

Du kanskje prøve å bruke Amcars Prisliste for å få prisen ned litt kanskje ? Og det er vanskelig tid å selge bil på :D .

Og som Thor_no sa....oljeforbruket pga flaska :D :D

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, vet ikke la merke til noe på lakken i går, hvis man ser nøye ved døren og på toppen av skjermene ser det ut som han har lakket med en matt besj farge! er ganske vansklig å se på bildene, men ser sikkert forferdelig ut i virkligheten :mad:

så jeg sendte han en mail og spurte hva det var :rolleyes:

men får se... har jo litt tid på meg enda :)

får ikke lappen før i august så...

Corvette 4 ever

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RiP

Jo, stemora mi jobbet hos en billakker.

Men vet ikke om jeg vil koste på bilen det, går fort 10 lapper. :(

Og camaro er jo bilen jeg helst vil ha...

åååh, er så vansklig å velge bil! :/

Hvis du har tid å vente litt på å kjøpe bil, og vil helst ha en Camaro så kan det vel være okå å vente litt kanskje. Kan helt klart bli tøff denne bilen, men om det er en Camaro man drømmer om så blir det liksom ikke helt det samme før DEN bilen er der :) Snakker av erfaring :D

http://www.moldestuket.com

Edit: Skikkelig lakkering koster mer enn 10 Lapper. Spørs hvor bra man vil ha det, men kommer ikke billig unna uansett. Lakk og utstyr er svindyrt. Men bedre å legge penger i en skikkelig lakkering med en gang

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider