Gå til innhold

Syyk E30

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den var jo helt sjef den E30'en der! Det eneste aberet er at jeg synes det strider litt mot E30'ens natur med en slik motor. Etter min mening skal de ikke være "dragstere" med svær motor og masse power, men lettest mulig slik at de kan svinse seg rundt på svingete veier.

Men likevel: helt sjef!

Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Originally posted by E-30 big

Fyller hos sverre cars som holder til i stanse veien på kallebakken.. men har jeg en sverige tur så tar jeg det i arvika(sparer litt på det)

mener og ha sett bilen din i ringebu.."e30 med syke krefter" hørte jeg 240 rånerne snakke om da jeg fylte bensin..

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

can i smell photoshop?...

De bremsene er WAY TO SMALL for en så stor motor... dette lukter bullshit!

De bremsene holder vel til hvertfall 321hk, sikkert Tüv godkjente til en del mere.. Uansett så har M70B50 300hk, så det skulle holde..

Trur du motoren er Photoshopped? Tviler jeg!

Se på filmen.. Så ser du at det er litt guffe i den vogna :)

Rått! Selge? :P

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

photoshop.. Kå pokker er det? Det er nok mulig du kan ha hørt om no snakk i ringebu da e bor bare noen mil fra der.. V-12`n skal til brumundalen på testing nå den 15 mai.. streetlegal der da.. fyr opp bimmerene og kom på stripa gutter.. gøy det da

INGEN tingen er perfekt orginalt!

1249HK-1588NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider