E-30 big Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Hvorfor Sverige?... Tror både bil å sjåfør bor i NORGE jeg gitt... :ssip: Siter INGEN tingen er perfekt orginalt! 1249HK-1588NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Så en mørk E30 som det stod 356 bakpå på vei til jobben i oslo for en stund siden.. Kan det ha vært den? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Screamer Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Den var jo helt sjef den E30'en der! Det eneste aberet er at jeg synes det strider litt mot E30'ens natur med en slik motor. Etter min mening skal de ikke være "dragstere" med svær motor og masse power, men lettest mulig slik at de kan svinse seg rundt på svingete veier. Men likevel: helt sjef! Siter Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Skal til oslo og fylle lystgass tuben til V-12en i dag jeg....:cool: Siter INGEN tingen er perfekt orginalt! 1249HK-1588NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 http://www.crazyfron.org/filmer/Cap0021.mpg Siter INGEN tingen er perfekt orginalt! 1249HK-1588NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 hvor fyller du her i oslo? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Fyller hos sverre cars som holder til i stanse veien på kallebakken.. men har jeg en sverige tur så tar jeg det i arvika(sparer litt på det) Siter INGEN tingen er perfekt orginalt! 1249HK-1588NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 ok :) Flink mekaniker? Vurderer og sette på nye kammer ++.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by E-30 big Fyller hos sverre cars som holder til i stanse veien på kallebakken.. men har jeg en sverige tur så tar jeg det i arvika(sparer litt på det) mener og ha sett bilen din i ringebu.."e30 med syke krefter" hørte jeg 240 rånerne snakke om da jeg fylte bensin.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 can i smell photoshop?... De bremsene er WAY TO SMALL for en så stor motor... dette lukter bullshit! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by Tape-R can i smell photoshop?... De bremsene er WAY TO SMALL for en så stor motor... dette lukter bullshit! De bremsene holder vel til hvertfall 321hk, sikkert Tüv godkjente til en del mere.. Uansett så har M70B50 300hk, så det skulle holde.. Trur du motoren er Photoshopped? Tviler jeg! Se på filmen.. Så ser du at det er litt guffe i den vogna :) Rått! Selge? :P Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 photoshop.. Kå pokker er det? Det er nok mulig du kan ha hørt om no snakk i ringebu da e bor bare noen mil fra der.. V-12`n skal til brumundalen på testing nå den 15 mai.. streetlegal der da.. fyr opp bimmerene og kom på stripa gutter.. gøy det da Siter INGEN tingen er perfekt orginalt! 1249HK-1588NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 nei aner ikke. var første intrykk jeg fikk av motor rommet, at den var moddet grafisk... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 det er gamle M70 motoren du har? 5litern? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Så deg på lillehammer en gang og..du børna i et lyskryss ved mobil :) men en ting jeg lurer på, har du bremsa bilen? og om du har, hvor mange hester har du fått ut av 12érn Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg