badnewsbertone Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 Hvorfor må denne helv...reklamen dekke over innlegg ??? E det noen som kan forklare meg dette !!!! Det går jo ikke å lese annonsene !!!! Ka e vitsen med dette ??? Skal det ikke kunne gå an å legge den ved siden av innlegg !!!! begynne å bli kraftig lei dette.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dataprob Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 Er det ingen som har hørt om Adblock Pluss her?. Ser ikke en eneste reklame jeg. For det første må du ha Firefox. Så er det bare å legge til Adblock Pluss som utvidelse. Null reklame. Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liland91 Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 Nede i venstre hjørne velger du ''GamleBF'' Problem løst. Siter Mercedes Benz 230te -89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badnewsbertone Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 Nede i venstre hjørne velger du ''GamleBF'' Problem løst. ??? hmmm.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Hvorfor må denne helv...reklamen dekke over innlegg ???E det noen som kan forklare meg dette !!!! Det går jo ikke å lese annonsene !!!! Ka e vitsen med dette ??? Skal det ikke kunne gå an å legge den ved siden av innlegg !!!! begynne å bli kraftig lei dette.... Kan du legge ut en screenshot eller no? Har ikke dette problemet her, og det er kun et fåtall som sliter med dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Nederst på siden er det et felt der det står: "-- BF3.1" Hvis du trykker på knappen kan du velge Gamle BF, men merk: Hvis du trykker midt på knappen er det ikke sikkert det virker, hos meg virker det kun hvis jeg trykker helt øverst på knappen. Ellers: Jeg bruker Google Chrome istedenfor IE, og da er reklamen på riktig plass. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Jeg bruker IE og har ikke dette problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Kjører opera først å fremst, men har heller ikke problemer med reklamen i IE. Hvilken oppløsning kjører du på skjermen din? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg