LuxXxuS Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 hei:) ha lagt merke til at når jeg bremer så ha bremsepedal en del vandring før den ta. meina på at det ikke var slik for noen dager siden så jeg sjekket bremsevæsker men beholdern var ikke tom. noen som vet hvorfor det er slik? er en 90 modell Opel Vectra 2 l med turbo bremser foran (286 mm) er litt skummelt å kjøre slik:s takker på forhånd:D Siter Opel Ascona C GT 1989(Solgt) Volvo 240 1986 (Solgt) Opel Vectra A 8v 1990 (vraka) Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 Høres ut som det er luft i systemet, prøv å luft bremsene. Kan også være lekasje. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuxXxuS Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 bremsevæske beholdern var nokså full... siste dagene har den ikkje blitt mindre Siter Opel Ascona C GT 1989(Solgt) Volvo 240 1986 (Solgt) Opel Vectra A 8v 1990 (vraka) Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TC4EE1 Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Har kjørt med bremsene slik siden jeg kjøpte bilen jeg. Selgern sa at jeg måtte lufte bremsene fordi han hadda skiftet hovedsylinder uten å lufte de. Luft bremsene, funker ikke det er det mest sansynlig bremsekraftforsterkeren som begynner å synge på siste laget. Siter : 94 Opel Omega 2.0i GL : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectradieselgutt Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Fikk også lang vandring på pedalen på min vectra a 1,7 td når bremsebandene bak var utslitt,bytta di så ble det bedre,men kan også være luft i systemet,greiest å få bytta bremsevæske i samme farten får å få evt all luft ut av systemet. Siter Opel Vectra 1.7 TD Audi 100 2.2 Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg