Felicia Skrevet Mars 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 Hei! jeg har et lite prosjekt bakerst i hodet mitt. frøkna som egentlig eier bilen er ikke helt enig hun vil kaste felician på hoggern, for pluttselig når hun var ute og kjørte så begynte alt og blinke:S:S så jeg tenker "hmm Felicia med mye power:D:D" noen tips til hva som kan gjøres med denne bilen? har lest noe tråder om g40 motoer men hvor mye power får man evt. ut av en g40 og hvor mye jobb er det og bygge om til bakhjulstrekk? er en 98 modell stv. btw. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Felicia Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 eller om det er noen som vet hvorfor alle lys blinker i hele bilen:S:S så jeg får fikset den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 hvordan blinker? kan være spenningsregulatoren i dynamon som er defekt. Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg