bergeee Skrevet Mars 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 Hei, fruen har handlet seg en 04 mod Beetle, den er importert fra Tyskland og har bare kasett spiller. Så jeg lurte på om det var noen sted man kan sette inn en orginal CD Veksler, eller om det gikk ann og få tak i en orginal CD Spiller. Takker for alle svar Mvh Bergeee Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Ingen som har idè? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Den spilleren du har nå, hvordan ser den ut? Er det standard størrelse? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Det er denne typen her: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Vet det går ann og få tak i sånne braketter, men hun vil gjerne ha orginal spiller, for hun mener det ser finest ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Ok, den var jo litt spesiell... hvis du vil ha det originalt, foreslår jeg en leterunde på ebay.com eller ebay.de Har gode erfaringer med å kjøpe herfra, og det blir nesten alltid billigere enn alt annet. Et annet alternativ er å kjøpe en ny standard 1-din spiller, og adapterplate, slik at det passer inn i dashbordet. Da får du riktignok ikke den originale looken, men du får bedre lyd og funksjoner :) Edit: Sistnevnte går jo ut, ser jeg nå... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Takker for svar! Ja, jeg har prøvd og få hun til å forstå at det vil være best og kjøpe en annen CD spiller og et adapter, både med tanke på lyd, og at det er endel lettere. Men uten nytte:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Da er det ebay som er beste løsning. Vet ikke om du har paypal allerede, hvis ikke er det kjempeenkelt å opprette en. Da er det også veldig enkelt å handle, og varene kommer ganske fort. Og da til en HELT annen pris enn i Norge :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 ja, så litt der nå, og fant en til litt i overkant av 1700. Så det er ikke noen u-pris det. Skal se litt rundt og skjekke hva jeg finner:) Takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg