killerFly Skrevet Mars 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 Noen som har noen forslag til en bra type? Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
falbrigt Skrevet Mars 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 Flott spørsmål. Lurer på det samme, for å gjøre ting litt lettere for meg selv vil jeg gjerne ha tips om et bra produkt som fyller bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Mars 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 Det har jeg lite informasjon om, bruker skjeldent slikt hjelpemiddel da dette er en svært dårlig sparkelmetode. Det trekker vann, knotete å arbeide med men ganske kjekt å rette HELE deler. Feks ei hel dør osv. Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Sprøytesparkel er ikke å anbefale, bruk heller slipegrunning Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Sprøytesparkel er ikke å anbefale, bruk heller slipegrunning Det er sant, fikk det samme svaret etter en del samtaler med lakerer. Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Flott spørsmål. Lurer på det samme, for å gjøre ting litt lettere for meg selv vil jeg gjerne ha tips om et bra produkt som fyller bra. Takk for det :) Etter en del samtaler rundt om, så kom jeg fram til disse broduktene: Prima D839 Deltron D803 Fast ms hardner Deltron D808 Fast tinner Blandings forhold... Hvis jeg skal bruke den som vanlig grunning.. Så er det: 5deler grunning 1del Herder 1del Tynner. Skal jeg bruke den til slipe grunning. Så: 5deler grunning 1 del herder. Så legger du 3 lag med tørking imellom lagene. Til slutt lar du det stå over natten i ca 20grader. Ikke under 15grader.. Så er det bare til å slipe :) Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 Du kan også bruke Spies Hecker sin fyller 5310.Den fyller godt og du har mye og slipe på med 3 strøk.Bare husk å klosse de stedene du har spraklet.. Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Mars 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2010 Du kan også bruke Spies Hecker sin fyller 5310.Den fyller godt og du har mye og slipe på med 3 strøk.Bare husk å klosse de stedene du har spraklet.. Du kan legge så mange man vill så fyller det enda bedre bare sørg for å vent imellom strøkene :) Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg