rfPolo Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Iogmed at autopass blir innført i bergen i dag, og at jeg ikke har veldig lyst å ha denne stygge klossen i frontruta, så lurer jeg på om noen har en genial løsning på dette:) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Hei. Ta av skiltet... mvh Fine bivirkninger som ingen bøter fra fotoboxer mer.:) 1500,- spenn i bot nå og da, men det er det verdt (?) mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Min ligger i midtkonsollen, rett ved setebelte festene. Når jeg passerer legger jeg den opp på dashen, eller så holder jeg den i hånda. For de som kjenner VAG, så er det et hull der nede hvor midt-armlenet skal stå, nedi der passer autopass brikken perfekt. Det er bare tapere som limer den i frontruta ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Februar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by fcuk Min ligger i midtkonsollen, rett ved setebelte festene. Når jeg passerer legger jeg den opp på dashen, eller så holder jeg den i hånda. var dette som var planen å gjøre:) andre forslag? Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Lim den på dash'en.. :D ..midt på og litt til høyre for kaffeavtale-koppen fra Hydro Texaco ;) Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Hva med å ha den foran speilet? Eller vil du ikke at den skal synes utenfra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Februar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Hva med å ha den foran speilet? Eller vil du ikke at den skal synes utenfra? vil helst ikke se den i det hele tatt:D kan jo eventuelt ringe "the angel-grinder man" og be han ta affere:rolleyes: Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Dersom den ikke registreres når en kjører igjennom bommen, sjekker de jo opp bilnummeret og finner ut at du har abb .. Kan jo likegodt ligge i hanskerommet eller hjemme da .. -Kjenning av meg får faktisk registrert gjennom hanskerommet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Få deg en vindaviser til takluka å legg den under der ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Februar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by TBI -Kjenning av meg får faktisk registrert gjennom hanskerommet :D bil av plast?:rolleyes: Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Ikke no tyskerstål for å si det slik .. Var nok hiroshimablekk ja .. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Ta og lakker den svart og sett den bak speilet!! Har gjort det med min og den synes ikke i det hele tatt!!! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 mens vi har dette oppe, hvilket abb. gikk dere for? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Februar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by bjirn mens vi har dette oppe, hvilket abb. gikk dere for? forskudd 350 turer, jobben betaler:cool: Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Samme her, bare mamma betaler :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg