Brandtenborg Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Har klippekort på Østfold-bommen og abb. på Oslo-bommen. Og jeg betaler moroa SELV!! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by Brandtenborg Har klippekort på Østfold-bommen og abb. på Oslo-bommen. Og jeg betaler moroa SELV!! :D Hva er du for en avviker?! :D Hva med å kjøpe en elboks på elfa og feste på et passende sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Her i bommen utanfor Ålesund har det enda ikkje komt autopass. Veit ikkje om det er planar om det heller. Har klippekort for 50turer til sykkel. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Hva med å montere den foran på bilen. Bakom grillen elle.no. Vet ikke hvordan det er med muligheter på vw polo. Tåler foresten greia vann?:rolleyes: Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Februar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by svein Hva med å montere den foran på bilen. Bakom grillen elle.no. Vet ikke hvordan det er med muligheter på vw polo. Tåler foresten greia vann?:rolleyes: har tenkt tanken ja. mulig det går..foreløpig blir det til at jeg legger den på dashbordet når jeg kjører forbi:) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikk Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by NissanPrimera Ta og lakker den svart og sett den bak speilet!! Har gjort det med min og den synes ikke i det hele tatt!!! Eller ikke, du får ikke en dritt igjen den dagen du vil ha refundert brikkedepositum. Men til saken, AutoPass brikken tåler ikke store mengder med vann nei. Om den skulle bli ødelagt taper du 200,-. Få deg en streamer og plasser den der den skal, da synes den ikke. I teorien kan brikken plasseres i hanskerom, men den vil nok i 20% av passeringene ikke bli lest. Noe som forårsaker større driftsutgifter for driftselskapet og kanskje etterhvert økt passeringsavgift...:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Skulle nesten vært mulig å få den i svart istedet for hvit... da hadde ihvertfall speilet sørget for at den var noelunde kamuflert... Men i myndighetenes oppfatning skal ikke en bil se bra ut, helst ikke ha større motor enn1,4...men det er vel en annen diskusjon egentlig... ¨ Det gjør jo ikke noe om du taper de 200,- ... man har jo den brikken en god stundt uansett, hvis du ikke ødelegger den, men da får du jo ikke pengene igjen uansett... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by Decepe Hva er du for en avviker?! :D Så, så! Er ikke penga det står på! :rolleyes: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by erikk Eller ikke, du får ikke en dritt igjen den dagen du vil ha refundert brikkedepositum. Men til saken, AutoPass brikken tåler ikke store mengder med vann nei. Om den skulle bli ødelagt taper du 200,-. Få deg en streamer og plasser den der den skal, da synes den ikke. I teorien kan brikken plasseres i hanskerom, men den vil nok i 20% av passeringene ikke bli lest. Noe som forårsaker større driftsutgifter for driftselskapet og kanskje etterhvert økt passeringsavgift...:rolleyes: Klarer meg da uten det depositumet på 200 kroner, da....... Det er verdt det!! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikk Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by Tommeliten Skulle nesten vært mulig å få den i svart istedet for hvit... da hadde ihvertfall speilet sørget for at den var noelunde kamuflert... Men i myndighetenes oppfatning skal ikke en bil se bra ut, helst ikke ha større motor enn1,4...men det er vel en annen diskusjon egentlig... ¨ Det gjør jo ikke noe om du taper de 200,- ... man har jo den brikken en god stundt uansett, hvis du ikke ødelegger den, men da får du jo ikke pengene igjen uansett... De er faktisk laget i knall gul også, men de fås bare til lastebiler med henger i trekantsambandet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Vi har jo fått faenskapet i krsand også nå, men systemet virker ikke enda tror jeg... Jeg kjører uten brikka og har ikke betalt den... Men egentlig kan dere bare la vær å bruke den, så lenge dere kjøpte abonement før autopass ble innført. Funker hvertfall i krsand. Å hvis du "kjøper" brikka, trenger du ikke henge den no sted. De kan ikke bøtelegge deg dersom du har betalt.... Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikk Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by Mazdius Vel.. så lenge man ikke har planer om å bli fotgjenger de nærmeste årene så er depositumet irrelevant. Du får det aldri tilbake med mindre du sier opp abonnementet. Og som vi alle vet så kommer bomringene til å vare evig. Men det gjør ikke brikkene, batteriet kan være brukt opp i løpet av 2 år. Og da, om reglene følges, må nytt depositum betales for ny brikke. Da Rv4 stoppet innkrevning midlertidig ble alle brikker derfra sendt i retur. Mange var lakkerte, da finner ikke bomselskapet brikkens nr. Abonnementene det gjaldt har fremdeles ikke fått igjen brikkedepositum, samme gjelder innbetalt forskuddsbeløp som i noen tilfeller er snakk om firesifret beløp. Les pkt. 6.1 og 3.3 i Generelle avtalebetingelser til AutoPass... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Da setter du bare maskeringsteip over brikkenr. før du lakkerer;) Det gjorde jeg.... Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Ring bomselskapet å sjekk om du trenger å montere den. Meg og en kompis gjorde det, og så vidt vi fant ut kan de ikke bøtlegge deg om du ikke har den i ruta. Dette er vel og merke om du har betalt abm. og betalt brikka..... Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Jeg har alltid hatt min brikke liggende i hanskerommet eller midtkonsoll. De greier som regel å lese den av der den ligger, og hvis de ikke klarer det, får du ikke bot likevel. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg