MariusAha Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Hei, jeg har kobla alt av anlegge mitt, en sub, 2 6,9 høytalere og forsterker, fikk hjelp av en som hadde gjort det før.. Vi kobla suben og den spiller som bare det. jeg måtte trekke kabler frem til 6,9 høytalerene, dagen etterpå, så jeg gjorde det kobla på men va skikkelig mye støy, hørte av og til hva de sang så ble det helt merkelig lyd igjenn. så jeg ringte han som hjalp meg sist, han sa kansje det var + og - en som var kobla feil jeg bytta omm skrudde bassen helt ned så prøvde jeg igjenn. Da var det bra i kansje 1 minutt, så skrudde jeg opp bassen litt så ble det helt ligt som det var i starten! helt forferdelig. Hva kan probleme være? har trokket alle kablene samme plassen. Takk for svar på forhånd! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusAha Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 hello Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Har du koblet på CDspiller eller forsterker? Er sub koblet på egen forsterker? Åssen har du/dere gjort det med signalkablene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusAha Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Jeg har kobla sub på forsterker, og signalkabler og strøm og alt har jeg strokket en samme plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusAha Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 6,9 har jeg kobla på spilleren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 De er koblet til spilleren, men du måtte trekke kabler ja. Hvordan er disse kablene koblet så de får signaler fra spiller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusAha Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 de er kobla med ett eller aen som skal gi godt signal, naboen min som er eletriker gjorde det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 de er kobla med ett eller aen som skal gi godt signal, naboen min som er eletriker gjorde det. Det der sier meg absolutt nada. Det er trekt kabler, ja? Er de trekt frem til CD-spilleren? Og hvordan er de koblet på CD-spilleren? Er de loddet fast/brukt kabelsko på ledningene som kommer ut fra forsterkerutgangen på CD-spiller? Hvilke av de 8 ledningene er det som er brukt? Er de kablene som er trekt markert, sånn at man kan se hva som er hva?(pluss og minus, høyre venstre) Du må nok gi litt mer info, kan ikke akkurat hjelpe deg stort med det lille du kommer med info. Eks: Jeg har en bil, den fungerer ikke. Hva er galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusAha Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Alt fyngerer nå, måtte bare trekke de på andre siden av bilen, de fikk støy fra strøm kabelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg