Gå til innhold

Hvor mye er denne verdt?

Ranger emnet

bjirn

Anbefalte innlegg

Originally posted by Oleee

Du kjenner vel ikke til HRC fra Oppdal du vel? :rolleyes: Han har fiiiin bil ass! :)

Kjenner til han ja.. Er ikke mye å utsette på den bilen nei :) Han har solgt vr6'n nå, men er såppass fornuftig at han holder seg til golf :)

1994 VW Golf TDK

2000 Yamaha Dragstar 1100

x 2006 Bombardier Outlander 800

x 2006 Bombardier Rally

x 1982 "Chewy" Corolla DX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KingCamel

Kjenner til han ja.. Er ikke mye å utsette på den bilen nei :) Han har solgt vr6'n nå, men er såppass fornuftig at han holder seg til golf :)

Har hørt den "gamle svarte" holder seg fortsatt i Oppdal, stemmer det? Hva slags Golf har han nå da? Tenkt å modde den da? ;)

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det ja.. Mener han har en mk4 2.0gti og så har dama hannes en mk2 av noe slag.. Veit ikke om han skal modde de noe, men jeg så at han ville kjøpe div deler til mk2 her på forumet..

EDIT: Han har en mk4 1.8t 20v. Fikk kjeft av dama hans om at jeg hadde skrevet feil :D

1994 VW Golf TDK

x 2006 Bombardier Rally

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tass: Var det deg jeg møtte tidligere i dag tro? Fikk endelig se angeleyes på golf in real life.. PENT! Hvor bor du? *har lyst på de lyktene dine jeg* :P

mvh

Heisann.... tja, skal ikke se bort fra det. Har du tre blå ekstralys i grillen???

Jeg bor på Sunndalsøra.

Angeleyes på golfen er stilig ja!! Veldig fornøyd med dem jeg ihvertfall... får en helt spesiell look på bilen

I once went to a premature ejaculators meeting......I left early.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tass

Heisann.... tja, skal ikke se bort fra det. Har du tre blå ekstralys i grillen???

Jeg bor på Sunndalsøra.

Angeleyes på golfen er stilig ja!! Veldig fornøyd med dem jeg ihvertfall... får en helt spesiell look på bilen

Jepp.. Har tre små lykter i grillen ja :D Etter jeg så hvordan det ble med angeleyes irl, så kan det hende at jeg bytter ut de originale med det.. Smooth.. :)

1994 VW Golf TDK

x 2006 Bombardier Rally

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. Har tre små lykter i grillen ja :D Etter jeg så hvordan det ble med angeleyes irl, så kan det hende at jeg bytter ut de originale med det.. Smooth.. :)

Yepp, det må du gjøre - lyser bra gjør de og :D

I once went to a premature ejaculators meeting......I left early.

Lenke til kommentar
Del på andre sider