Gå til innhold

Varsellampe...

Ranger emnet

jærven

Anbefalte innlegg

Fikk en varsellampe da jeg startet bilen tidligere i dag, når jeg skulle kjøre hjem fra jobb. (motorstyrings lampa) og den har ikke forsvunnet. Har lest litt på nett og konkludert med at bilen går i et slags nødmodus? (korriger meg om jeg har feil)

Har fått en time på verksted på torsdagen (11.02.10) for å feilsøke dette. Men er det da lurt og kjøre så mye i mellomtia, da jeg kjører ca 50 mil bare i rein jobbkjøring før jeg har den timen? kan også legge til at da jeg passerte -31 grader, så hadde jeg ikke tomgang på bilen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår