Gå til innhold

Passat 1,9tdi 2000 mod 115 hk - Slutter å dra på høyere turtall

Ranger emnet

sandfjellet

Anbefalte innlegg

I den seinare tid har det dukket opp noko unormalt.

Dersom eg køyrer ei til på høgre turtall 3500-4500 o/min så plutseleg slutter den å dra. Kan gi full gass utan at noko spesielt skjer.

Stopper eg motor og starter på nytt er alt normalt. Dette er litt ekkelt spesielt ved forbikøyring.

Har ein KCR tunning montert og trudde det var det men problemet var det samme uten den.

Har nokon på forumet hatt samme problem og evnt kva kan vere årsaken?

Ellers er Passat ein kjempe bil med lite tull.

Endret av henne
Les reglene angående trådtittel...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Då er luftmengdemålar og ladetrykk rele skifta utan at det hjelpte. Problemet er det samme . Når turtallet nærmar seg 3000 omdr i litt stigning så går den i dvale. Stopper og starter igjen og alt er normalt.

Har tatt diagnose test, fekk feilkode 17965 feil på ladetrykk regulering.

Har lest litt på div forum og ein gjenganger er N75 ventil og manifold trykksensor. Kor finn eg desse?

Passat 1,9 tdi, 2000 mod. kjørt 138000 km 115 HK.

Eitt spørsmål til:

Kva er intervall for skifte av reg reim. Går det på km og år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekka vakumslangar? Viss dei er morkne, kan det bli tull med reguleringar. Men dette gjeld kanskje mest på lavare turtal, når du skal akselerere.

Intervall på reg.reim kjem an på motorkode, trur ATJ har 90000 og AJM 60000. Uansett er det vel 5 år og. Sjekk med berge og co for å vere sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider