Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Har en sang på PCen som jeg har hatt i en haug med år! Tror den kom ned sammen med Metallica St.Anger albumet en gang så jeg vet ikke hva den heter! Var jo selfølgelig Metallica navn på den. Sangen er av litt dårlig kvalitet på opptaket, varer i 12min og 57sec. Begynner med lett guitar spilling og litt fløyte, kan minne om Led's Stairway to Heaven. Så øker den tempoet litt på guitaren og fløyten samtidig som trekkspill blir lakt til. Så slår det over på metal for fullt, går noen minutter i instrumental før det kommer noe vokal inn i bildet. Han som synger synger jo da på et eller annet sånnt jalla språk. For min del kan det like godt være arabisk, tyrkisk, gresk elller noe. Så slår det over på fele spilling og trekkspill med litt fløyte og sånnt, ganske heftig låt! Etter det er det en annen vokal med skikkelig death metal vokal. Skam bra!!! Er det NOEN som KAN vite hva jeg snakker om her eller har hørt noe i den dur der? Virker som det er høy kvalitet på musikken, kun fila som jeg har som er litt dårlig kvalitet på. :pray:pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Muligheter for å legge ut så vi kan høre? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Har en slik app på telefonen som lytter og forteller meg hva låt det er. Er vel blitt mer vanlig på de fleste mobiler. Last opp:titties: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Har prøvd med TrackID på flere punkt i sangen, men får ikke resultat. Hvor kan jeg laste opp en lyd fil som dere kan høre da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Youtube;) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Skal se om jeg kan få lakt den ut i løpet av uka :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 Fikk ikke til å legge den opp på Youtube jeg... :S How?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
action Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 rediger filen i windows media player elns Siter 190e 2.0 - går dårlig og bruker mye bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 Youtube stopper det, men prøv facebook om du har det. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SintraLynet Skrevet Mars 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2010 Du kan jo kjapt legge den ut på audiko.net Det er et sted hvor man kan lage ringetoner, plukk ut litt fra låta så kan vi høre om vi kjenner det igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Windows movie maker --> legg ved bilde --> legg til sangen --> last opp i photobucket --> legg ut linken her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 7, 2010 Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 Hvordan gikk det? Litt lyst til å høre den der... Evt, så har jeg ett sted den kan lastes opp i full versjon.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet April 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 Testa i movie maker men gikk ikke uten bilde, så må vel prøve med et bilde da. Skal se om jeg får tid til å se på det en dag, er jævla travel med M3en nå om dagen så får bare tid til å være på dataen når jeg er på jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet April 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet April 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 Fikk jo ikke ta hele med da, mangler ca 3 min på slutten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg