vwgutt Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 Har ett panser og 2 dører til Golf 3 dørs. Hele og greie deler. Steinsprut på panser og bitte små rustflekker bak speilene på dørene. Selges 500,- pr del. mulig vinduene og vindusheisene blir plukket ut. Men dette følger med ved hurtig avgjørelse Er åpen for bud også. Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf3tdi Skrevet Mars 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2010 mulig jeg skulle hatt en dør av deg. kan si fra til uken som kommer om du har det fortsatt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgutt Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2010 mulig jeg skulle hatt en dør av deg. kan si fra til uken som kommer om du har det fortsatt! Har ikke disse dørene men like på en delebil som ant. skal hugges. Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf3tdi Skrevet Mars 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2010 har du fortsatt en venstre dør? jeg trenger det så bare si fra. følger speilet med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgutt Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 har du fortsatt en venstre dør? jeg trenger det så bare si fra. følger speilet med? Har solgt dette. men har en komplett bil som skal selges i deler ser det ut som. Her sitter dørene på. Der er det en liten bulk under speilet og så er det antydning til en liten rustflekk nede i hjørne. Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg