nm991 Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Det her høres kanskje veeeeeldig dumt ut xD Men saken er den at det parklyset til venstre når man står og ser på fronten av bilen har røket. Men hvordan i huleste får jeg ut pæra? Finner ikke ut av det jeg xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Du må ihvertfall ta av dekselet bakpå lykta, og se etter den minste pæra. Det er sikkert trangt... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nm991 Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Jeg fjernet det, men jeg så den ikke der :S Man må ikke skru av glasset forran eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Nei, det skal ikke være nødvendig. Se en gang til. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nm991 Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 ser den ikke jeg, får ikke hånda mi inni der heller :S Blir nesten litt dumt å sende den på verksted for å bytte ei pære til 20kr og xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elwood84 Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Dekselet over lykten må skrues av. Og så er det et lokk bakpå selve lykten som er festet med en klemme. Få av klemmen og lokket, så skal du komme til innmaten i lykten. Det er trangt, men det går. Siter VW Tiguan 110tdi excl.R-Line Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xthomas Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 jeg bruker å ta ut batteriet for å komme sikkelig til, for jeg har ikke sjangs i havet å få inn handa mi. tenkte bare på å gi deg tips:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nm991 Skrevet April 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Takk for tips :) Jeg endte opp med å demontere halve fronten på bilen xD Men nå er hvertfall parklyspæra byttet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xthomas Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Takk for tips :) Jeg endte opp med å demontere halve fronten på bilen xD Men nå er hvertfall parklyspæra byttet :) hva var det du måtte ta av når du skulle bytte pære da?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svane91 Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 jaja. sån går d åsså ant å gjøre d:) tok sikkert ut løkta da må man av med griln å fangern:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nm991 Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Først tok jeg av grillen, så fangeren og lyktespylerene. Så kunne jeg skru ut selve lykta og bytte pære :) Hvorfor gjøre det lett når vi kan gjøre det vanskelig xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svane91 Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 d e et hælvete å byte perer på alle biler:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg