Gå til innhold

Jetta Spoiler

Ranger emnet

themsen

Anbefalte innlegg

man får jo kjøpt universal spoliere, men har også hørt at man kan bruke cossy vinga fra ford sierra sedan, vet egentleg ikke hva min "vinge" er, eller hvor man får kjøpt den, men viss du har god tid kan du kansje kjøpe min når eg skal lakkere bilen min, den er av gummi og kan ikke lakkeres :rolleyes:

bilde av "vinga" mi

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by themsen

Hei.

Vet noen hvor man kan få kjøpt spoilere til jetta? eller er det andre spoilere til andre biler som passer?

powerzone forhandler wingswest produkter og winsgwest har tre vinger til jetta II. fekk pris på "M3 style double" hos powerzone for 4000kr for ein stund sida. men dei har manken feite uni,vinger og!

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by elanzer

man får jo kjøpt universal spoliere, men har også hørt at man kan bruke cossy vinga fra ford sierra sedan, vet egentleg ikke hva min "vinge" er, eller hvor man får kjøpt den, men viss du har god tid kan du kansje kjøpe min når eg skal lakkere bilen min, den er av gummi og kan ikke lakkeres :rolleyes:

bilde av "vinga" mi

Okei..hehe...veit ikke om det bli så bra..har hellakkert jettaen min hvit.. Skal se om ikke jeg kan få lagt ut noen bilder her snart.. Har tenkt å lage en norsk hjemmeside for jettafolk snart...Stay tuned=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by detuktioner

er det noen internett adresse til power zone?

http://www.powerzone.no

dei har ikkje bilde av vinga på nettet men dei kan skaffe vist du sender ein mail.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by elanzer

er det bare hos meg den sida er fucka ? kommer aldri fram til min bil, trykker vw, trykker jetta så må eg velge en jævla honda "#%¤"#% anger2

that is because jetta is RICE...

neida...intern feil hos powerzone

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider