Gå til innhold

Ny bil Audi A4 2007 2.0 TDI 140HK

Ranger emnet

FellaZ

Anbefalte innlegg

Da trådde jeg til å kjøpte meg ny bil.

Valget ble da ble det Audi A4. :)

Er litt diverse utstyr på den..

Fjernstyrt webasto, integrert tlf, multimediacenter med radio/cd/MP3/navi og trafikkinfo,Nokia 6320i fulgte med til det originale handsfreeopplegget.

Follow me home lys..

Hatt bilen en uke - og er veldig fornøyd!

Kommer flere bilder så fort jeg får tid og været er bra.

Planer for den videre er nye felger, vurderer rs4 felger, men får se på boltsirkel osv, om dette passer. ( Noen som vet? )

Har planer for bedre anlegg etterhvert, men må se hva jeg får ordnet da jeg har prioritert at jeg skal ha mest mulig plass i bilen.

Så nå går tiden med å skaffe seg litt mer informasjon ang

bilen og hva jeg kan gjøre med den.

Forslag tas imot med takk. :pray

33_350216256.jpg?t=1268058486

33_-1875579937.jpg?t=1268058513

33_798220875.jpg?t=1268058551

33_1239739414.jpg?t=1268058354

Endret av FellaZ
Bilder

Audi A4 2007 2.0 TDI.

"I was standing in the park wondering why frisbees got bigger as they get closer. Then it hit me."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hos meg, hvilket kan ha sammenheng med at jeg ikke er medlem/innlogget på mopedportalen? ;)

Uansett, gratulerer!

Hmm, burde ikke hatt noe å si. Var enklere å laste de opp der

enn å kødde med photobucket, men fjerner de gamle og legger inn nye så ser vi. :)

EDIT: Da skal bildene fungere. :)

Endret av FellaZ

Audi A4 2007 2.0 TDI.

"I was standing in the park wondering why frisbees got bigger as they get closer. Then it hit me."

Lenke til kommentar
Del på andre sider