marroc Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Hei. Har problem med at jeg må bruke nøkkelen/fjernkontrollen for å åpne bakluka. Må trykke to ganger slik det står i instruksjonsboka, men inntil for noen dager siden var bakluka oppe så lenge førerdøra var ulåst. Noen som vet hvordan jeg får det slik det var... At jeg bare kan åpne luka med håndtaket så lenge bilen er ulåst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Er vel den evinnelige mikrobryteren i håndtaket som har tatt kvelden da Ikke helt uvanlig Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marroc Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Har merket at håndtaket er annerledes enn på Astra'n min ja. Faktisk så har den irritert meg for hvis man ikke får lukket luka helt igjen må man ned i lomma, finne nøkkelen og trykke på knappen. Dritt hvis man har mye i henda. Noen fler som kan bekrefte at det kan være mikrobryteren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andette Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 samme problem på min 05 focus også... har du funnet ut noe ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marroc Skrevet April 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 Har ikke fått sjekket noe mer. Baksmell på skatten gjorde at jeg mistet lysten til å sjekke. Får vente på feriepenger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg