tullogtøys Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 God dag. Jeg kom i skade å ligge litt vel mye over fartsgrensen her om dagen. 87 KM i 60 sone. Lappen fratatt på stedet, og godtok alt sammen, og erkjente de faktiske forhold. Tenkte det var bare å ta til fornuften og ikke lage noe sånn stort oppstyr i en sånn fillesak som en fartsovertredelse... Fikk til og med kjøre resten av veien hjem. Veldig hyggelig betjent. Men så, hvor lenge tror dere at jeg blir uten førerkort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 3-6 mnd vil jeg tro litt avhengig av forholdene på plassen. Mest sannsynlig i nedre skikt. Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tullogtøys Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Jaja, får bare ta konsekvensene av det. Var bare liksom helt unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 hadde du kjørt to km saktere så hadde du beholdt lappen;) nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tullogtøys Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Er smertelig klar over det. Han sa det til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Det blir nok 3 måneder. Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 ca 3mnd tenker jeg! er du uheldig og får 6mnd, + så må du ta teori og oppkjøring på nytt! spm, er nå.. er du i prøvetia di? for om ja, må du ta oppkjøring og teori på nytt uansett! Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tullogtøys Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Jeg snakka med en advokat, og han mente det at jeg kom til å få et forelegg i posten, ca 9 000,- i bot, samt tap av førerrett i 4 mnd. Og så sa han videre at, siden jeg har had førerkort i 4 år nå, så var det mest sansynlig at jeg fikk førerkortet tilbake vederlagsfritt når tapstiden er over, dersom det blir 4 mnd. Så er det bare å vente å se hva som skjer videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tullogtøys Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 Da var forelegget ankommet postkassen. Det ble 8 000,- i bot, og 4 mnd uten rett til å kjøre bil. Og førerkortet får jeg vederlagsfritt tilbake når tapstiden er ute : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 Gratulerer! De fire månedene går egentlig skremmende fort. Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusN Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 87 er jo en god del over 60, men skal ikke si noe jeg. Uansett er det en svakhet at det ikke er større sprang mellom fartsgrensene. Hvem er det som legger vekt på om fartsgrensen er 70 eller 80 et sted? Selv bryr jeg meg mest om å kjøre etter forholdene. Fikk faktisk bot for å ligge i 77 km/t i 70-sonen, irriterende.. '95 Subaru Legacy 2.0 GL '99 BMW E39 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tullogtøys Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 Jeg tar dette til etterretning. Så det blir nok bussen frem og tilbake på jobb i tiden fremover. Haha : P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 FILLESAK? er faktisk en grunn til at vi HAR 60 soner... 80+ gir jeg faen i, fordi den er der bare fordi det må være en grense... 60 og nedover bør man faktisk holde! da det ofte er plasser med barn springende over alt...tetbygde strøk osv... 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tullogtøys Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 JA. Jeg karakteriserer dette som en fillesak. Hvis du har noe problem med det, så foreslår jeg at du holder det for deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 Trådstarter har fått svar i posten, og jeg velger å stenge tråden før det utvikler seg til en krangletråd. Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg