Gå til innhold

87 km i 60 sone.

Ranger emnet

tullogtøys

Anbefalte innlegg

God dag.

Jeg kom i skade å ligge litt vel mye over fartsgrensen her om dagen. 87 KM i 60 sone. Lappen fratatt på stedet, og godtok alt sammen, og erkjente de faktiske forhold. Tenkte det var bare å ta til fornuften og ikke lage noe sånn stort oppstyr i en sånn fillesak som en fartsovertredelse...

Fikk til og med kjøre resten av veien hjem. Veldig hyggelig betjent.

Men så, hvor lenge tror dere at jeg blir uten førerkort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 3mnd tenker jeg! er du uheldig og får 6mnd, + så må du ta teori og oppkjøring på nytt!

spm, er nå.. er du i prøvetia di? for om ja, må du ta oppkjøring og teori på nytt uansett!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakka med en advokat, og han mente det at jeg kom til å få et forelegg i posten, ca 9 000,- i bot, samt tap av førerrett i 4 mnd. Og så sa han videre at, siden jeg har had førerkort i 4 år nå, så var det mest sansynlig at jeg fikk førerkortet tilbake vederlagsfritt når tapstiden er over, dersom det blir 4 mnd.

Så er det bare å vente å se hva som skjer videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

87 er jo en god del over 60, men skal ikke si noe jeg. Uansett er det en svakhet at det ikke er større sprang mellom fartsgrensene. Hvem er det som legger vekt på om fartsgrensen er 70 eller 80 et sted? Selv bryr jeg meg mest om å kjøre etter forholdene. Fikk faktisk bot for å ligge i 77 km/t i 70-sonen, irriterende..

'95 Subaru Legacy 2.0 GL

'99 BMW E39 520i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FILLESAK? er faktisk en grunn til at vi HAR 60 soner... 80+ gir jeg faen i, fordi den er der bare fordi det må være en grense... 60 og nedover bør man faktisk holde! da det ofte er plasser med barn springende over alt...tetbygde strøk osv...

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår