Gå til innhold

Diverse snacks på ebay

Ranger emnet

Blueboy

Anbefalte innlegg

chrome ting kan bli veldig bra.. men når folk bare kjøpe noe chrome å slenge det på bilen..

går f.eks ein full "styla" audi a3 her i byn.. svarte.. forsåvidt ganske ok bil.. forutenom dei forfærdelige chrome speilå..

bruk vet

;)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner godt til E-Bay.

Chrom: en ting er veldig viktig at man ikke blander for mye, og for en clean og fin linje.

Fargen på bilen utgjør en del, som for ex. sølv farget bil m mye chrom etter min mening blir rart. Har du mørk bil m chrom speil, så ser det bra ut.

Projekt Polo

Projekt Vento

Projekt Bora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

chrome ting kan bli veldig bra.. men når folk bare kjøpe noe chrome å slenge det på bilen..

går f.eks ein full "styla" audi a3 her i byn.. svarte.. forsåvidt ganske ok bil.. forutenom dei forfærdelige chrome speilå..

bruk vet

;)

No imot chroma speil eller, idiot?

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PrinsWilhem

No imot chroma speil eller, idiot?

Uten å ha peil på ka bil du har så går eg vel ut ifra at du har rigga den opp med diverse ting...

noe som du antageligvis e fornøyd med.. men du e vel verkelig ikkje så lur at du tror at ALLE i heile verden syns bilen din e pen ? finns folk som ikkje kan fordra plastikk o.l.....

eg e den typen så ikkje like chrome speil.. kan seff bli bra.. har kje sitt det på så mongen bilar irl.. men den eg har sitt syns eg det blei heilt merkeligt på.. å den tanken va det tydeligvis ikkje bare eg så tenkte......

SÅ DU MÅ TÅLA KRITIKK........................

men men.. idiot kan du væra sjøl... ædebæda..... :rolleyes:

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider