Fulham Broadway Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Hei. Har ikke så mye peil på bil, så jeg håper noen kan hjelpe meg med litt veiledning. Har en Skoda Fabia stv. 2007 mod. Den siste tiden har jeg merket en slags "vingling" fra høyre bakhjul. Har tatt av bakhjulet, men har ikke nøkkel til å ta av bremsetrommelen, så jeg får ikke sett inn i trommelen. For det første, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik nøkkel? Det virker som om det er noe som skraper borti ett eller annet inne i trommelen når jeg dreier hjulet rundt. Når jeg kjører merker jeg en slags vingling i rattet og det er verst i lave hastigheter. Kan noen hjelpe meg? På forhånd mange takk for hjelpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Gåent hjullager? Skeiv felg? Eller bare avbalansering som trengs!? Ring et versked å forklar så kan vel de komme med noen tips og hva de skal ha for å fikse det i såfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fulham Broadway Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Er vel egentlig redd det kan være hjullageret, man får ringe verkstedet i morgen. Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg