s0lberg91 Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Lest litt rundt på div. forumer når det kommer til xenonlook pærer og da nevnes disse; Osram Silverstar Osram nightbreaker Osram Coolblue Philips BlueVision GE SuperBlue Hvordan type pære bør en velge av disse eller andre typer pærer som ligner mest på xenon? Møkka lei det orginale "gule"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Vel, lette litt rundt og fant følgende: Osram Coolblue 5000k Osram Silverstar ca 4000k Philips BlueVision 3400k Osram nightbreaker N/A GE SuperBlue N/A (testvinner) Orginalt leveres xenon med en fargetemp. på ca 4300k. utifra det jeg fant vil jeg tro silverstar ligger nærmest i farge, dog GE superblue kan være verdt en sjekk? :) håper det hjalp, her er noen kilder: Osram.com Osram Sylvania test av lyspærer. Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Mars 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2010 Vel, lette litt rundt og fant følgende: Osram Coolblue 5000k Osram Silverstar ca 4000k Philips BlueVision 3400k Osram nightbreaker N/A GE SuperBlue N/A (testvinner) Orginalt leveres xenon med en fargetemp. på ca 4300k. utifra det jeg fant vil jeg tro silverstar ligger nærmest i farge, dog GE superblue kan være verdt en sjekk? :) håper det hjalp, her er noen kilder: Osram.com Osram Sylvania test av lyspærer. xenon look er ikke å anbefale da de lyser rævva! monterte LED-lys i park å grøftelys, lyser ikke spessielt bra men funker på dagtid.. :) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Mars 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2010 Det er faktisk sant. Kjører på xenonlook selv på firma-Touranen. Kanonmatch på grøfte- og parklys opp mot xenonen bilen er levert med (4300K), men det er ikke det samme lyset i de som vanlige pærer. Ser stor forskjell på de org grøftepærene og xenonmatch ved kjøring i skumring. Men dette er jo pærer beregnet for kjøring i dagslys. På pærer til hovedlys har eg prøvd mange "billig" varianter, men aldri noe som er kjempebra. Tror kanskje eg hadde Osram Nightbreaker på Merca før.. Ikke sikker, men hvis det var de, var eg knallfornøyd. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg