jonheiro_vie Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Hei, nåken som veit størrelsen på høgtalerene i bakdøra på highline 06? og kanskje kordan man får ut "døra" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mochila Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Bakhøytaleren er 14.5cm i diameter. Ca 16cm mellom skruehullene. Jeg erstattet både de foran (8") og de bak med med pioneer 6.5" (disse). Du trenger nok også noen spacere for å plassere nye elementer riktig. Jeg brukte noen slike. Her er en beskrivelse av hvordan du fjerner innsiden av døren foran. Det er ikke så veldig annerledes bak. Den sitter godt med mange klips på innsiden. Jeg synes dette settet var kjekt å ha når jeg holdt på. Håper dette var til hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mochila Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Denne linken burde også hjelpe deg. Og denne er veldig god. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonheiro_vie Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 kjempe flott, då ser det ut som eg vil tilbringe litt tid i garasjen til pappa :) so hans bil for nok klare vind og regn i nåken daga til :D Men kor plasserte du diskantene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonheiro_vie Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 kan eg bruke disse i bak døren? http://www.iceaudio.no/index.php?func=varer&vnr=16029 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mochila Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Jeg brukte det samme to-komponentsettet både foran og bak. Originalt er det også en bass og en diskant i dørene. Jeg fjernet den gamle diskanten og brukte limpistol for å feste den nye. Diskanten er i nærheten av dørhåndtaket, der hvor du ser plasten er peroforert med hull. Har du foresten høyttalere der originalt? Hvis ikke, så er det nok heller ikke kabel der. Da er det litt mer styr å få koblet til et ekstra kabelsett gjennom døren. Det settet du linket til er tre-veis. Jeg vet ikke hvor du skal få plass til mellomtonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonheiro_vie Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 ja ok... nei det har eg ikkje sjekka enda, men eg må ha en to-veis eg då... ? Men veit du orginal RMS på dei høgtalarene som står i no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mochila Skrevet Mars 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 To-veis eller et fulltoneelement er nok enklest å få til. Jeg vet ikke rating på de originale, men de er laget av Blaupunkt i Tunisia (av alle plasser). Standard enkel papirmembran og en middels liten magnet. Det er bilde av dem i minst en av de linkene jeg ga deg tidligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonheiro_vie Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2010 ook... tusen takk for alle svara, men har ett siste spørsmål...dørpanele bak, kordan får eg det ut, kor begynne eg der ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonheiro_vie Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 når man endelig har fått av døra, kordan får man ut høgtalaren, den sitte jo festa med nåke... http://forums.vwvortex.com/zerothread?&id=2305056&postid=24940059#24940059 ser ut som nåken sjølvaktige skruer på sidene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mochila Skrevet April 23, 2010 Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 Selve høyttaler elementet er festet med nagler. Du må bruke en elektrisk drill for å bore ut naglene. De er ganske myke så det går raskt å bore dem opp. Pass på å ikke legge for stort trykk på boret slik at du skader selve døra når du kommer gjennom naglene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg