Clueless Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Var nylig på EU kontroll med min kjære Citröen Xsara og ble der rådet til å vurdere tectylbehandling. For å sitere mekanikeren "allerede til neste år kan dette ha eskalert såpass at du har et rustproblem". Har sjekket litt rundt i fht. seriøse og mindre seriøse aktører og har en viss formening om hvor jeg vil ha jobben gjort. Det jeg lurer på da er hva slike verksteder pleier å gjøre med den allerede eksisterende rusten? Blir den fjernet? Er dette noe som vanligvis ligger i prisen, eller dette en "egen operasjon"? Noe sier meg at det beste må være å fjerne den eksisterende rusten før behandler for et best mulig resultat? -Clueless Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Heisann. Det er såpass, men slik rust er noe dritt. Det må fjernes om det skal legges understellsbehandling. Det beste er å dra innom et verksted så får fagfolk fortelle sin mening. Vanskelig for fortelle deg hva du skal gjøre når det ikke er noe bilder. Stikk innom et slikt verksted og sjekk. Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg