kai_willy Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Ja, det anlegget hos techline var jo rustfritt da.. men uansett, det blir for dyrt! og jeg bruker jo ikke bilen min om vinteren, pluss at jeg oljebehandler den under en gang i året, så rust er nok ikke den store plagen for meg. Men vil ikke ha noe skrangle anlegg. Et som passer og ikke ser stygt ut og ligger lavt. Fra: Techline Bilelektro <trond@techlinebilelektro.no> Dato: 04.02.2004 13:59 Til: Kai Willy Helseth <kai_willy@everyday.com> Størrelse: 4 Emne: Re: ny eksos Heisann Jeg kan montere rustfritt på bilen din, må tilpasses på bilen. Har ikke noe ferdig. Prisen kommer an på hva som går med av bend, rør og potter. Regn med ca 10-12000 ferdig montert. Selvfølgelig er dette mye enger, men du får anlegg for resten av livet og det monteres meget pent. Mvh Trond http://www.techlinebilelektro.no Sikkert veldig bra det!, men alt for dyrt! :mad: Siter x 1986 Chevrolet Camaro SC (solgt) 1988 Volvo 740 GL 2.3 1988 Volvo 240 GLE 2.3 1980 Tempo Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg