Darty Skrevet Mars 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2010 Nåe jeg hadde G2 jobbet jeg med å gjøre den clean og enkel, fjernet små detaljer og sånt. Kunne ikke falle meg inn å sette noe stort og BLÅTT midt på siden av fangeren! Men så er vist du av typen som handler spredere på biltema.. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Mars 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2010 Nåe jeg hadde G2 jobbet jeg med å gjøre den clean og enkel, fjernet små detaljer og sånt. Kunne ikke falle meg inn å sette noe stort og BLÅTT midt på siden av fangeren!Men så er vist du av typen som handler spredere på biltema.. det er clean som er tingen på en g2 men var en fin løsning når jettan var så lav.. å den var ikke blå:) den var svart til slutt. får hjorten tok helle bilen;) p.s ingen biltema fyr.. det betyr enkel å greit løsning:) men var en ide til han som spørte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet Mars 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2010 synes det var helt kurrant løsning jeg, genialt om man skal under bilen etc+++ Personlig synes jeg en pre 90 fanger G2 skal være en pre 90 fanger G2. Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg