hallvarde02 Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 (endret) Har en Hiace campingbil fra 1982 som ikke starter helt som den skal og fusker litt på tomgang. Det hender også at den "puffer" litt når jeg gir full gass når motoren er kald. Det er bensinmotor med manuell choke. Noen som har input på hvor jeg bør begynne feilsøking? Dette er min første bil og har ikke så mye peiling på mekking, men er ivrig etter å lære:). Endret Mars 10, 2010 av hallvarde02 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvarde02 Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Har skiftet tennplugger og kabler. Fant også en kabel til startmotoren hvor det var slitt hull i isolasjonen så startproblemente ser nå ut til å være fikset. Den sviver fremdeles ikke helt bra på lavt turtall og puffer å fusker litt når jeg kjører på lavt turtal når motoren er kald. Hva kan være årsaken(e) til dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg