Gå til innhold

Alarmen slår seg ikke av

kjellcorp

Anbefalte innlegg

Leste litt om alarmer osv for 1 års tid siden og fant en liten guide på hvordan jeg kunne "resete" systemet.(i håp om at bakdørene mine skulle låse seg igjen) da skreiv jeg opp på en gul lapp at man kunne skru av å på tenninga 6 ganger, trykke på "lås opp" knappen osv.(husker ikke alt som stod.

Men det jeg sliter med nå er jo at jeg får ikke skrudd av alarmen min, "bryteren\knappen" som er i bilen som skal deaktivere den funker ikke. Den jeg har på nøkkelknipe mitt funker ikke lenger etter jeg da skrudde tenninga av og på 6 ganger osv..

Noen som vet hva jeg må gjøre ?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P11 eller P12 dette tenker jeg.

Er kun læring av fjernkontrollen det du har på den oppskrifta.

Om jeg husker rett, tenning på-av-på-av 6 ganger, trykke på låseknapp og holde inne til du får signal tilbake om det var låsene, pip elelr lampe husker jeg ikke, husker helelr ikke om du aktiverte greia med låseknapp i bilen, for så å bruk nøkkelen, men tror du gikk rett på nøkkelen etter tenninga.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P11 eller P12 dette tenker jeg.

Er kun læring av fjernkontrollen det du har på den oppskrifta.

Om jeg husker rett, tenning på-av-på-av 6 ganger, trykke på låseknapp og holde inne til du får signal tilbake om det var låsene, pip elelr lampe husker jeg ikke, husker helelr ikke om du aktiverte greia med låseknapp i bilen, for så å bruk nøkkelen, men tror du gikk rett på nøkkelen etter tenninga.

Det er en p11 ;) kan nok stemme det du sier :P men peiling på hvordan jeg kan aktivere den driten igjen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg trodde også. men det viste seg at det var ikke det. ifølge alle andre. fikk også noen papirer fra forrige eier at det var ettermontert. blir abre frusturert jeg. :\

Men skal koble den ut, så prøve å få den orginale kontrolleren til å funke. så deretter koble opp igjen den alarmen. Vis det er så lett. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funent løsningen.

1. Få tak i alle fjernkontroller.

2. Slå tenningen av og på 6 ganger innen 10 sekunder.

3. Etter 2 sekunder, så blinker blinkelysene 2 ganger.

3. Trykk og hold opplåse-knappen.

4. Trykk låseknappen 3 ganger.

5. Slipp opp opplåse-knappen.

6. Blinkelys blinker 1 gang.

Gjør det samme med resten av fjernkontrollene om du må det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider