chrysler84 Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Har i det siste opplevd å hatt en rar knirkelyd\gnikkelyd fra venstre fremhjul (deromkring) når jeg kjører. Det kommer når jeg kjører over fartsdumper og når jeg svinger. Men er bare av og til. Først var det der ca 2 dager, så forsvant det helt, kjørte langtur med bilen (100mil), og hørte den aldri, så tenkte det var en isklump. Men når er lyden kommet tilbake, kommer når jeg kjører over farstdumper igjen. Er bare av å til jeg hører den, kan være fornoe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Det er smørenippler på oppheng/styrekuler på disse bilene,lenge siden du har smørt disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrysler84 Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Hmm, hvor lenge siden er aldri? Hehe, ikke gjort det på di 2 årene jeg har hatt den ihvertfall. Tror du\dere at det er grunnen? Smøre den til helga:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrysler84 Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Fant ikke så mye på nettet om dette, hvor ofte smører dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Mars 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 Jeg smører opp disse punktene hver vår og høst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg