Otto von Bismarck Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Er denne verdt pengene? http://www.diversen.no/sh_products.asp?ID=6&Category=6&SubCategory=4 Dem selger dessuten cologne tilsatt pheromoner for menn. Sikkert kjekt å ha om radarvarsleren ikke virker som lovet, og politibetjenten tilfeldigvis skulle vise seg å være kvinne. http://www.diversen.no/sh_products.asp?ID=20&Category=20&SubCategory=82 Så spørs det bare om den virker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Februar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Opp! :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 etter hva jeg har hørt så skal denne funke..har ikke testa den selv, men ryktene sier at den er helt ok...:D Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 har en som ligner og den funker ivertfall greit;) Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by Otto von Bismarck Dem selger dessuten cologne tilsatt pheromoner for menn. Sikkert kjekt å ha om radarvarsleren ikke virker som lovet, og politibetjenten tilfeldigvis skulle vise seg å være kvinne. lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by volvo242TIC etter hva jeg har hørt så skal denne funke..har ikke testa den selv, men ryktene sier at den er helt ok...:D Radarvarsleren eller colognen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 de reagerer på mer en politiet sine radarkontroller, som f.eks automatiske døråpnere. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Den måleren jeg har er noe skuffende, av x antall mange kontroller jeg har , så slo den ut på kun en radarpost. Ingen laser poster. PS: det er ikke den du snakker om her, men det jeg vil frem til at det er ikke så VELDIG pålitlige Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Originally posted by rwd 4ever Radarvarsleren eller colognen? colognen selvfølgelig :D hva trodde du:rolleyes: tenkte på varsleren:) Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Originally posted by Otto von Bismarck Er denne verdt pengene? http://www.diversen.no/sh_products.asp?ID=6&Category=6&SubCategory=4 Dem selger dessuten cologne tilsatt pheromoner for menn. Sikkert kjekt å ha om radarvarsleren ikke virker som lovet, og politibetjenten tilfeldigvis skulle vise seg å være kvinne. http://www.diversen.no/sh_products.asp?ID=20&Category=20&SubCategory=82 Så spørs det bare om den virker. trodde du ikke trengte slik da du holder fartsgrensene??:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Originally posted by Kjetilr trodde du ikke trengte slik da du holder fartsgrensene??:) Det har jeg tenkt å endre på. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 he he.. er nok ikke noe å satse på dette.. så sjelden det er radar kontroll, mer redd for sivil biler jeg da..:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg