Oleee Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Siden jeg titta innom "Polo forumet", så må jeg nesten spørre om det samme her også. :) Driver dere og mekker og skrur på bilene deres i vinter eller? Kanskje noen store prosjekter som er i gang?! For meg blir det vel noe, skal prøve meg på senking, nye felger, anlegg, effektanlegg og kanskje filter? Nye lykter må jeg vel prøve å bytte ut også, men noe hele konkrete planer har jeg ikke.. Kommer vel sikkert nye ting og tang til III'erne til våren kanskje, så jeg ekke sikker...;) Lykke til da gutta, og stå på...slik at dere blir ferdig når snøen smelter! :cool: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Bestilte meg nye baklykter i dag ( igjen) faen noen uten krom ramma.... bestilte også øyelokk... ellers har jeg paner om og sette på RS fanger og mulig en ny bakfanger... Blir sikkert noen små andre ting også... får se hva jeg har rå til Skal holde dere opptatert...! Foresten gøy at det har blitt litt mere liv på 3`er forumet Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Planen er nok først og fremst å turbo konvertere... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 åååå nice dette må jo bli bra Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huse Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 har bestillt meg full rieger styling jeg oxo. og felger ++ gleder meg til snøen blir borte ja..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Nå til helgen: montere følgende: Rs styling, foran og bak, pluss no rieger sideskjørter M3 speil badlook + sparkle igjen sprekken angel-eyes lykter nye baklamper sveise igjen antenne, vw-merke bak, viskerhull bak etter montering skal hele bilen lakkeres. Senere (før sommern): Felger og dekk Senking' Gjør vist ting helt motsatt av det vanlige jeg heh.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Originally posted by swidish vr6 Planen er nok først og fremst å turbo konvertere... Detta kan bli jævlig spennende! Jeg glær meg! :) Er du som holder til med Azzido og co? Kjenner dem ikke, men så en rød Golf VR6 i crew't deres.. Men lykke til med prosjektet, og fortell oss andre hvordan det hele går da! ;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Originally posted by TurboCG Nå til helgen: montere følgende: Rs styling, foran og bak, pluss no rieger sideskjørter M3 speil badlook + sparkle igjen sprekken angel-eyes lykter nye baklamper sveise igjen antenne, vw-merke bak, viskerhull bak etter montering skal hele bilen lakkeres. Senere (før sommern): Felger og dekk Senking' Gjør vist ting helt motsatt av det vanlige jeg heh.. Du får værsågod og legge ut bilder av "before-bilder" og after-bilder" :) Hehe.. Legg også ut bilder mens du holder på også da, trenger tips jeg...;) Lykke til... Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Originally posted by _GTi_ har bestillt meg full rieger styling jeg oxo. og felger ++ gleder meg til snøen blir borte ja..... Hva slags Rieger styling da? ;) Jeg glær meg til sommer nå ass!:D Legg ut bilder du også.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Originally posted by Corfic Bestilte meg nye baklykter i dag ( igjen) faen noen uten krom ramma.... bestilte også øyelokk... ellers har jeg paner om og sette på RS fanger og mulig en ny bakfanger... Blir sikkert noen små andre ting også... får se hva jeg har rå til Skal holde dere opptatert...! Foresten gøy at det har blitt litt mere liv på 3`er forumet Hvor i Oslo holder du til Corfic? Detta kan bli spænnanes prosjektet ditt også, og du får legge ut bilder du også, hehe.. slik som jeg har sagt til resten av III'er gutta! ;) Good løkk man :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Originally posted by Oleee Detta kan bli jævlig spennende! Jeg glær meg! :) Er du som holder til med Azzido og co? Kjenner dem ikke, men så en rød Golf VR6 i crew't deres.. Men lykke til med prosjektet, og fortell oss andre hvordan det hele går da! ;) Skal nok bli bra det her... Skal poste litt når det nærmer seg ferdig og jeg får lånt meg et kamera. Og den røde golfen i Insanedrivers er min ja... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Originally posted by Oleee Du får værsågod og legge ut bilder av "before-bilder" og after-bilder" :) Hehe.. Legg også ut bilder mens du holder på også da, trenger tips jeg...;) Lykke til... Tenkte jeg skulle det ja! Blir ikke akkurat superpen med 13" stålfelger men det får nå gå hehe! Bilen skal forresten bli "mandarinoransje", som fargen het. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by TurboCG Tenkte jeg skulle det ja! Blir ikke akkurat superpen med 13" stålfelger men det får nå gå hehe! Bilen skal forresten bli "mandarinoransje", som fargen het. Spænnanes dette her..:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Planen min må vel være å få meg Golf 3 :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by bjirn Planen min må vel være å få meg Golf 3 :D Hehe, du begynner bra ihvertfall! :) Kjøper Tass sin? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg