PrinsWilhem Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Det jeg mente var att dash bordet ditt er blått?? Ikke lyset.. Men skinnet.. Likte heller ikke carbo'n. Passa ikke inn i hele tatt.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Ser for meg ut som en veldig mørk blåfarge, blitzn lurer oss kanskje litt? Angående Carbo`n; hadde lakkerte detaljer før, resultatet ble ikke så alt for bra, så... Litt kjedelig med orginalt i lengden! Får kanskje kjøpe færdige sett! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 var ikke noe i veien med arbeidet, men carbonen passa karnsje ikke helt inn.... hadde nok blitt kulere med børsta stål... får vel kjøpt sånn rull med det også...? Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JayZee Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Holder på med et seriøst Golf 3 prosjekt for tiden..bilen er en GTI 8v..har allerede fått komplett Rieger fronten, Rieger hekken, DC-ICE sideskjørta..M3 speila..alu antenna, klare side blinkers...Golf 4 lyktene..Momo ratt, kule, pedaler, handbrekk, Crystal baklys, Crystal tåkelys m/blinklys, brei Bøser blikk, emblemfri grill, racing tanklokk, bonrath-visker, effektanlegge m/ei potte på kvar side (FK), kon-filter, justerbart senkesett...alle lister, hjulbuebreddere skal lakkes i bilens farge..alt dette er bestillt...kommer ikkje på meir i farta, men godt mulig at det er meir..skal prøve å holde dere oppdatert underveis.. Siter Nå - Audi S2 Coupe 91" Nå - Audi 90 2,2E 85" X - Audi 80 2,0 94" X - VW Passat 1.8T 97" X - VW Golf Gti 93" X - Audi Coupe Gt 87" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by JayZee Holder på med et seriøst Golf 3 prosjekt for tiden..bilen er en GTI 8v..har allerede fått komplett Rieger fronten, Rieger hekken, DC-ICE sideskjørta..M3 speila..alu antenna, klare side blinkers...Golf 4 lyktene..Momo ratt, kule, pedaler, handbrekk, Crystal baklys, Crystal tåkelys m/blinklys, brei Bøser blikk, emblemfri grill, racing tanklokk, bonrath-visker, effektanlegge m/ei potte på kvar side (FK), kon-filter, justerbart senkesett...alle lister, hjulbuebreddere skal lakkes i bilens farge..alt dette er bestillt...kommer ikkje på meir i farta, men godt mulig at det er meir..skal prøve å holde dere oppdatert underveis.. Blir bra dette, sleng ut noen bilder underveis på prosjektet da.... Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 jaa få ut noe bilder... hører bra ut detta Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Skjønner ikke hvorfor alle skal ha de m3 speila.. Syns ikke de er fine jeg da. De går lissom så mye opp.. Og de pinnene ut passer lissom ikke til bilen. Liker orginal speila best jeg.. Eller disse: Bygd om til golf4 rund baut den nederst btw Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by 007 Skjønner ikke hvorfor alle skal ha de m3 speila.. Syns ikke de er fine jeg da. De går lissom så mye opp.. Og de pinnene ut passer lissom ikke til bilen. Men man får da M3 speil som ikke stikke opp i været og da, men kan være enig med at dem som stiker opp, ike er noe fine nei.. skal stå rett ut Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Uannsett syns jeg ikke de er så fine.. Så det så kiddie Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Så har man muligheten Dtm/Cup! Og med litt arbeid kan man vel tilpasse uansett speil fra en annen bil! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 yesss, men er det det noe inni bilen som er stål/alu som kan pusses? Jeg mener deler som er lakka over eller noe..? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 nå er sommer hjula på bilen... ser bra ut, men det er faen meg diggere og kjøre på vinterdekka. menmen hva gjør man ikke får skjønnheten Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Når folket sier bilen "sporer mye" pga. hjula, hva betyr egentlig det? :rolleyes: Sorry ass, men har aldri hatt bil og prøver å lære..hehe..:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 viss dekkene er ja så si 205 i bredde, så havner de nedi slitte spor i veibanen, og bilen lever sitt eget liv, avogtil så bestemmer kjerra di seg for å dra ein aen vei osv :p men er bare til å ha to stødige hender på rattet så går det bra. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Jeg har 205mdekk og har ikke mye problem med sporing, kjenner selvsagt det drar litt npr jeg kjører på e19 men, ikke noe no spesielt mye, Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg