cREATURe Skrevet Juni 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 Han har vel allerede prøvd. Men da forrige potte var sveisa (gudene vet hvorfor) så måtte han kutte vekk en del av røret potta skal inn på. Derfor det er litt knot. Men det tilbudet om kanalen syns jeg du skal gå for Oleee :D Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 sommeren er over, Vræææææl :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Oktober 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Ja, var vel over for lenge siden også...:( Høsten er en trist tid ass! For å gjenopplive denne tråden igjen da...noen av dere som driver å bygger opp bilen til sommer igjen? Andre med planer? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Vel, planer og planer fru Blom:D Har ivertfall mange ideer på lager: *Skal lakke dørlister og skjermbreddere *Har lyst på en annen motor, men her kommer økonomi inn *Andre seter står også høyt på ønskelisten Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Originally posted by Oleee Ja, var vel over for lenge siden også...:( Høsten er en trist tid ass! For å gjenopplive denne tråden igjen da...noen av dere som driver å bygger opp bilen til sommer igjen? Andre med planer? :) skal bruke vinteren til å spare opp til nye felger og dekk til sommeren, må også spare så jeg får råd til lakking av rs4 fronten og rieger infinity bakfanger ad-on`n. Blir nok bygging av anlegg også håper jeg. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Oktober 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Det er hvertfall godt å se folk har planer isåfall...:) Er du ferdig med bagasjen acoupe? Så jævlig bra ut det når jeg så på det...bygd alt selv? B.T.i: Du får komme med oppdateringer når det skjer noe nytt i Bodø da..;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Originally posted by Oleee Det er hvertfall godt å se folk har planer isåfall...:) Er du ferdig med bagasjen acoupe? Så jævlig bra ut det når jeg så på det...bygd alt selv? B.T.i: Du får komme med oppdateringer når det skjer noe nytt i Bodø da..;) Er ikke ferdig med det, men kommer nok til å bygge om alt sammen igjen. Har bygd alt selv, helt alene i verkstedet til morra mi :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg