Oleee Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Aaaah, takker og bukker.. m'm Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by Golf 3 GTD Special Var det jeg mente også, for jeg har en sånn plast "beskyttelse" på min med noe isolajons matte under motoren.... :D Hvilken årsmodell har du? På min 94 modell finnes det ikke noe sånt.. mvh Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by KingCamel Hvilken årsmodell har du? På min 94 modell finnes det ikke noe sånt.. mvh Han har en Golf III GTD Special 93-modell ;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by Oleee Han har en Golf III GTD Special 93-modell ;) Stemmer det, men husk at min ikkje tåler 8-10 tonn som den andre som ble vist her. jeg har bare et plastikk deksel under bilen liksom, som dekker motor, og går opp på sidene, og dekker reimhjulene, og girkassa på andre siden... mvh Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 det samme hadde jeg på den GTD Specialen jeg hadde.. men den plata under blei ett offer får dårlige veier og en senkevillig mann:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by vr6R det samme hadde jeg på den GTD Specialen jeg hadde.. men den plata under blei ett offer får dårlige veier og en senkevillig mann:D Ja det tenker jeg :D Men syns det var rart at ikke alle Golf IIIer hadde sånnt jeg... og hvorfor akk på dieseln? Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Mars 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2004 Originally posted by Golf 3 GTD Special Ja det tenker jeg :D Men syns det var rart at ikke alle Golf IIIer hadde sånnt jeg... og hvorfor akk på dieseln? pga av lydempinga som ble nevnt tidligere i denne tråden.. back to topic: golfen min har vært innom TS-racing for skifte av eksos anlegg, og er kjempe fornøyd med det, (tommy og Brede kan service;)) ellers så har jeg fått montert m3 speil i chrome og fått på nye felger for vinteren(takk jonte) hva som blir planene utover blir nok et justerbart senkesett ifra KW eller FK(men da med koni justerbare) etter det så blir det å somle seg til å bestille en anna front fanger og bakfanger. kanskje nye baklykter også, men det for vi se på når den tiden nærmer seg. PS! er det noen som har lyst på chrome lexus look baklykter(3 lykter) så PM eller mail meg, de er muligens til salgs hvis prisen er den riktige, de er kjøpt i august 2003 mener jeg å huske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Dette blir rått! :D Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Vi må møtes til sommern da Oleee. Joine neste street meet sammen? Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Noen som vet når og hvor neste street meet er? Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Originally posted by ktone Vi må møtes til sommern da Oleee. Joine neste street meet sammen? Hell yeah, white-punk-ass-niggah! :D Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Er så lite liv for tide. Ingen som vet om noen spesielle meets, i Oslo området? Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Hvordan går det med turbo konverteringen swidish vr6 ? Noe fremgang i prosjeket ditt? Slik at jeg får det med meg; er det single turbo, eller bi turbo? :rolleyes: Dere andre holder på eller? sombrero Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Prosjektet er singel turbo, holder med en STOR turbo. Prosjektet går litt sakte om dagen, men dett skal nok bli klart til sommeren. Skal legge inn noen fler bilder når jeg får somla meg til å ta noen. Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Niiice :) Håper du blir ferdig til våren en gang som sagt! Jeg gleder meg ihvertfall, hehe.. Du får oppdatere oss med bilder når det skjer noe fremgang i prosjektet.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg