cREATURe Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Etter å ha kjørt på noen syltestrikker (175) i to års tid, så merket jeg veldig forskjell når jeg fikk på 205. Må ha godt grep på rattet ja :) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 ja er ikke like lett som med vinterdekka, men tar jo ikke lang tid og vende seg til det....! Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Originally posted by Corfic ja er ikke like lett som med vinterdekka, men tar jo ikke lang tid og vende seg til det....! Men, så kan det jo spore så mye det vil, for det veigrepet du får er ...... deilig! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 ja blir drit digg og kjøre bare du får litt fart på bilen... Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Ok, da skjønner jeg mye bedre hva dere prater om! Hehe...:) Btw: Er det noen av dere som skal til Drammen på VACN treff 1.mai? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 hhehe tror ikke jeg blir klar for treffet i dramen. skulle gjeren blitt det. har noen gode kompiser der. men blir nokk ikke klar om noen finner på å ta turen til ålesund å gi en dugnad. kansje jeg møter med poloen med felger å senking i drammen. satse op det. men det har langt uten for golf 3 forumet å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Tror ikke vi skal gjøre så mye jeg:D :D Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 haha den var støgg, fy faen for ei vinge wtf? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Originally posted by 007 haha den var støgg, fy faen for ei vinge wtf? Denne bilen trenger iallefall downforcen.. Ganske ulikt de fleste biler her på forumet.. Men men.. Smaken er som baken.. Personlig så elsker jeg den.. Går jo ikke så verst heller.. Mvh Fredrik Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Når sant skal sies, så er det veldig få rally biler som er pene å se på! De skal være funskjonelle, på lik linje med en formel 1 bil! Vil ha skyline: Hva står under pansret her? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Originally posted by B.T.i Når sant skal sies, så er det veldig få rally biler som er pene å se på! De skal være funskjonelle, på lik linje med en formel 1 bil! Vil ha skyline: Hva står under pansret her? Det står en 2 liters motor på 245-250 hk.. Er bremset litt forskjellig.. Den brukes bare i rallycross.. Karosseriet er av typen Golf III wrc.. Veier vel en plass mellom 800 og 900 kg.. Tørrsump, 5-trinns Drent Dogbox, Koni dempere, Justerbar bakaksel, Drivaksler fra Gemini, Radiatorer og bensintank i bagasjerommet, Karosseri i karbonfiber, Digitale instrumenter Mvh Fredrik Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Originally posted by Vil ha skyline Det står en 2 liters motor på 245-250 hk.. Er bremset litt forskjellig.. Den brukes bare i rallycross.. Karosseriet er av typen Golf III wrc.. Veier vel en plass mellom 800 og 900 kg.. Tørrsump, 5-trinns Drent Dogbox, Koni dempere, Justerbar bakaksel, Drivaksler fra Gemini, Radiatorer og bensintank i bagasjerommet, Karosseri i karbonfiber, Digitale instrumenter Mvh Fredrik Shit:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 kan jeg få den vinga? lol Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Originally posted by mono kan jeg få den vinga? lol Beklager;) Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 er den spesial laget eller er den mulig å bestille? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg