Gå til innhold

Planer for våren/sommeren?

Ranger emnet

Oleee

Anbefalte innlegg

• Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by mono

vinga ja, og skal på ein gate bil, ville bare vite pris osv..

Vet ikke prisen men kan finne ut.. Skal kontakte han fyren rett etter påske for å få pris på en del andre ting.. Bare minn meg på det så er det ikke noe problem.. Men vet ikke om den vingen hadde gjort seg like godt på en gatebil i og med at det er i metall men det er jo du som bestemmer..

Mvh Fredrik

[x] 2000 Topkart Yamaha 100

1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC

[x] 1987 Fiat Croma Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere andre og sommerplanene? På god vei? Ferdig? Gleder meg til å møte dere på treff og skryte jeg! :D Hehe.. MEN er det noen av dere som slår følge til Drammen 1.mai på VACN treff?

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oleee

Tok litt lenger tid enn beregna? Kom til Drammen da! ;)

Nja, tid, penger, og blitt sykt sugen på skikkelig suge motor... Selvom det har en tendens til å bli jævelig dyrt, så kan pengene legges ned i bilen over lengre tid. Men får se hva det blir til. Er drammen natt til første?

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by swidish vr6

Nja, tid, penger, og blitt sykt sugen på skikkelig suge motor... Selvom det har en tendens til å bli jævelig dyrt, så kan pengene legges ned i bilen over lengre tid. Men får se hva det blir til. Er drammen natt til første?

Ikke natt til 1.mai nei, men det er på dagen 1. mai.. Ekke sikker på klokkeslett enda, men det skal jeg greie å finne ut snarest!

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hvordan går det da gutta? sombrero Any updates? Selv har jeg ikke kommet så mye lenger. Har potte liggende her, men som sagt, ble det et ganske så sårt problem å få den på! :( Har også fått meg et lite anlegg nå...;)

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel jeg fikk tatt rust og skjønnhetsfeil, og har lakket opp høyre "bakskjerm" MEN, de jeg stod å jobba sammen med hele helga stresset med 2 BMW'er som skulle klargjøres til ett treff, og i all hastverken klarte han som skulle montere ruta å dunke borti boksen med tynner som stod vedsiden av bilen, så det rant jo nedover den nye lakken, FAEN så surt. ødla klarlakken så bilen trenger storpolering. og det fikk vi ikke tid til enda.

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider